Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Traff ei nydelig jente i sommer som jeg har hatt en del kontakt med etter jeg traff henne.Det har vart i nesten 2 mnd.og vi har etterhvert begynt å bli ganske godt kjent.

Jeg er 21 og hu er 17 så det er alderen så slår meg litt når jeg vil spørre om det jeg lurer på. Som sagt er jeg glad i henne, men føler at det jeg gjør og føler ikke alltid er helt gjensidig. Da jeg spurte om hu var interessert i å få igang noe sa hun ja. Eksempel på noe jeg reagerer litt på er at jeg føler jeg hele tida må ta inititivet til å spørre om vi skal finne på noe, eller rett og slett bare noe så enkelt som en "Hei,jeg tenker på deg" melding..

Nå er kanskje ikke jeg den beste til å vise følelser heller,men litt usikker er jeg om det vil bli dumt når det er slik det er. Kan nevne at når jeg er med henne er ting veldig ofte veldig bra. Mens andre ganger når venner er på besøk hender det at vi mister noe av kontakten oss to, også da føler jeg at hun bryr seg mer om vennene enn meg. Også er det det at det virker som hu ikke har behov for å være med meg mer enn 1-2 ganger i uka, noe som for meg virker veldig lite om vi skal bli kjent og bli glad i hverandre?

Jeg er kjempeglad i jenta, og velger å tro og håpe at hun er det imeg. Men jeg lurer på om det er normalt at vi gutter må ta initativet til å få igang noe? Og om det er normalt at det går 2-3 dager uten at vi snakker eller sender mld til hverandre om jeg ikke starter det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/196550-usikker-hvor-jeg-har-henne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde vert fint om noen jenter kunne svart da dere kanskje vet best hvordan jenter tenker og oppfører seg i forhold etc.

Kan legge til at jeg gjerne er en person som lett kan tro at det er noe galt i forhold dersom hun ikke svarer på mld med en gang, eller ikke tar tlf etc.

Hadde vert fint om noen jenter kunne svart da dere kanskje vet best hvordan jenter tenker og oppfører seg i forhold etc.

Kan legge til at jeg gjerne er en person som lett kan tro at det er noe galt i forhold dersom hun ikke svarer på mld med en gang, eller ikke tar tlf etc.

Jeg ønsker luft rundt meg.

Synes det er nok å treffe kjærsten 3-4 ganger i uken.

Jeg er nyforelsket i han og kunne ikke tenkt meg noen andre.

Vi har snart vært sammen i et år.

Hadde det vært opp til han, hadde vi møttes hver dag.

Jeg orker ikke det, men er like interesert i han forde.

Når vi er sammen med venner konsentrerer jeg meg mer om dem, "klenge" med han kan jeg gjøre når vi er alene.

Jeg svarer ikke alltid på meld med en gang og noen ganger svarer jeg ikke i det hele tatt.

Det hender jeg ikke orker å ta tlf når han rigner, men ringer han opp igjen senere.

Får ofte klager på at jeg ikke svarer på meld og spørsmål om hvorfor..

Det er mas for meg, orker ikke sånt...

Han syntes jeg virket ivrig når vi var sammen, og uinteressert nå vi ikke var sammen.

Så han spurte meg rett ut en dag, og han fikk svar.

Det ble en god og varm prat, og vi fikk forståelse for våre forskjellige behov.

Men nå er jeg mye eldre enn dere, så det er vanskelig å gi svar på hvor interessert hun er.

Hun er 17 år og det skjer sikkert mye i livet hennes som hun vil være med på, og må da fordele litt tid på alt.

Synes du skal spørre henne direkte ut, ikke gå sånn å lure og plage deg selv med ubesvarte spørsmål.

Alle er vi ulike og har da forskjellige behov.

:o)

Gjest Bertinemor

Det er nesten litt morsomt å lese innlegget ditt. Ikke fordi du er i noen morsom situasjon, men fordi jeg (for 4 år siden) var den jenta..

Jeg var 17 år og møtte en på 21. Jeg var super-sjenert, og var livredd for å ta kontakt med han uten at han tok kontakt med meg først. Er kjempe redd for å bli avvist, så det var nok derfor. Vi lagde mange avtaler, men han måtte ofte avlyse i siste minutt pga jobb. Dette gjorde meg veldig usikker, og jeg ble veldig passiv. Denne gutten var storebroren til en venninne av meg, og en dag kom hun bort til meg og fortalte meg at broren hennes var kjempe lei seg fordi jeg var så passiv. Det gav meg en skikkelig øyeåpner, for jeg hadde jo aldri ment det!

Jeg husker også at jeg satt og telte minutter fra da jeg fikk melding av han til da jeg svarte han, slik at det ikke skulle virke som om jeg var FOR interessert. Hehe, jeg må le når jeg tenker på det nå:)

Det er mulig jeg er veldig annerledes fra denne jenta som du nå holder på med. Men en ting er helt sikkert.. jeg var kanskje passiv, men jeg var helt super-interessert i han, og forholdet varte i 2 år.

Lykke til :)

jeg vet i alle fall at når jeg har vært sammen med gutter, har jeg ofte vært litt sånn passiv, som du beskriver henne som..og da har det nok ikke vært de helt store følelsene fra min side..

men jeg vet også at uanset om jeg hadde vært skikkelig forelsket, ville jeg likevel ha ønsket pusterom, ikke vært med hverandre hver dag...men det henger nok sammen med at jeg hadde en type i ett par år, som jeg så hver dag, fordi han ville det...det ble for mye til slutt, og jeg slo opp.. men jeg har alltid pleid å sende masse mld og overbevise dem at jeg er glad i dem osv... men har ofte opplevd at de reagerer slik som deg, med å tro at noe er galt, når jeg ikke virker like ivrig etter å se dem..

men jeg vet ikke, du må nesten prøve å spørre henne istedet for å prøve å tyde signalene hun sender ut..for det kan være ganske forvirrende for en gutt, det vet jeg...:)

Vil bare si tusen takk for alle svar!

Fikk snakka med henne og det var som jeg fryktet og som ble nevnt at følelsene fra hennes side var blitt borte. Hun nevnte også at gnisten mellom oss var forsvunnet følte hun.. Vi ble enige om å prøve litt til men noen dager senere sa hun at hun ikke følte noe og at det ikke var vits vi fortsatte.

Nå er jeg bare en veldig lei gutt som sitter å prøver og takle alle følelsene og minnene fra henne...

*sukk*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...