Gjest Knoll&tott Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 http://www.siste.no/utenriks/article1721170.ece 0 Siter
Goliath Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Men til en viss grad rettferdig av og til..... Alle barna slapp uskadd fra ulykken. 0 Siter
Aryane Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Men til en viss grad rettferdig av og til..... Alle barna slapp uskadd fra ulykken. Sjokkert.....men en ting lurer jeg på.....hvis 7-åringen satt sammen med sine brødre i baksetet, hvordan kan han da ha styrt bilen? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Sjokkert.....men en ting lurer jeg på.....hvis 7-åringen satt sammen med sine brødre i baksetet, hvordan kan han da ha styrt bilen? Han satt vel foran ved siden av faren? 0 Siter
Aryane Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Han satt vel foran ved siden av faren? det stod jo at 7-åringen og hans to brødre kom uskadet fra det fordi de satt i baksetet??? 0 Siter
vilma Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 det stod jo at 7-åringen og hans to brødre kom uskadet fra det fordi de satt i baksetet??? Et par komma hadde nok gjort teksten tydeligere, men... "Sjuåringen og hans to brødre som satt i baksetet slapp fra ulykken uskadd." 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Men til en viss grad rettferdig av og til..... Alle barna slapp uskadd fra ulykken. Det tenkte jeg og. Hadde vært mye verre om faren hadde overlevd og ungene hadde omkommet. 0 Siter
Aryane Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Et par komma hadde nok gjort teksten tydeligere, men... "Sjuåringen og hans to brødre som satt i baksetet slapp fra ulykken uskadd." OK, ser det nå! Men komma er viktig, det burde de visst de som skrev det... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.