Gå til innhold

Mareritt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt hadde jeg en fæl drøm:

En venninne av meg er ganske flatbrystet, og her forleden snakket hun om at hun gjerne skulle hatt større bryster, men allikevel aldri kunne tenke seg silikon.

Så drømte jeg at:

Vi fant ut at hun kunne få litt av mine bryster, siden de er store nok, så vi kontaktet en kirurg som utførte slike inngrep. Han holdt til i en fiskehandel på Bryggen i Bergen!!!

Vi ble lagt på hvert vårt operasjonsbord og da vi våknet hadde hun flotte nye pupper, mens mine så ikke ut....

De var ikke blitt særlig mindre, men de hadde noen sinnsyke arr på kryss og tvers og det var ufattelig vondt.

Huff.........godt det bare var en drøm, men det var så virkelig, var helt svett når jeg våknet.

kakki1365380609
Skrevet

He he.....han var sikkert bare en fiskehandler...de er ikke så flinke til slikt vet du :o)

Skrevet

Sånt er ekkelt!

Det frister vel kanskje ikke og gå ned på fisketorget og kjøpe middag idag ;-)

Skrevet

Du har kanskje lest mye om omskjæring i det siste? Det forgår jo på samme bestialske måte som du beskriver her, bare i en litt annen form.

Skrevet

Husker enda en drøm jeg hadde da jeg var 12-13 år; Moren til venninnen min skulle steke vafler, og haddde ikke stekefett. Men hvem trenger vel melange, når man har lubne pikelår å skjære av?

Bare sånn apropos yukkie mareritt.

Skrevet

Husker enda en drøm jeg hadde da jeg var 12-13 år; Moren til venninnen min skulle steke vafler, og haddde ikke stekefett. Men hvem trenger vel melange, når man har lubne pikelår å skjære av?

Bare sånn apropos yukkie mareritt.

Uff, hehe :D

Skrevet

Du har kanskje lest mye om omskjæring i det siste? Det forgår jo på samme bestialske måte som du beskriver her, bare i en litt annen form.

ja der har du det, det er sikkert derfor....satt og leste innleggene i går kveld!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...