Aryane Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 I natt hadde jeg en fæl drøm: En venninne av meg er ganske flatbrystet, og her forleden snakket hun om at hun gjerne skulle hatt større bryster, men allikevel aldri kunne tenke seg silikon. Så drømte jeg at: Vi fant ut at hun kunne få litt av mine bryster, siden de er store nok, så vi kontaktet en kirurg som utførte slike inngrep. Han holdt til i en fiskehandel på Bryggen i Bergen!!! Vi ble lagt på hvert vårt operasjonsbord og da vi våknet hadde hun flotte nye pupper, mens mine så ikke ut.... De var ikke blitt særlig mindre, men de hadde noen sinnsyke arr på kryss og tvers og det var ufattelig vondt. Huff.........godt det bare var en drøm, men det var så virkelig, var helt svett når jeg våknet. 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 He he.....han var sikkert bare en fiskehandler...de er ikke så flinke til slikt vet du ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Sånt er ekkelt! Det frister vel kanskje ikke og gå ned på fisketorget og kjøpe middag idag ;-) 0 Siter
Velouria Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Du har kanskje lest mye om omskjæring i det siste? Det forgår jo på samme bestialske måte som du beskriver her, bare i en litt annen form. 0 Siter
Klara Q Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Husker enda en drøm jeg hadde da jeg var 12-13 år; Moren til venninnen min skulle steke vafler, og haddde ikke stekefett. Men hvem trenger vel melange, når man har lubne pikelår å skjære av? Bare sånn apropos yukkie mareritt. 0 Siter
Gjest Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Husker enda en drøm jeg hadde da jeg var 12-13 år; Moren til venninnen min skulle steke vafler, og haddde ikke stekefett. Men hvem trenger vel melange, når man har lubne pikelår å skjære av? Bare sånn apropos yukkie mareritt. Uff, hehe 0 Siter
Aryane Skrevet 1. september 2005 Forfatter Skrevet 1. september 2005 Du har kanskje lest mye om omskjæring i det siste? Det forgår jo på samme bestialske måte som du beskriver her, bare i en litt annen form. ja der har du det, det er sikkert derfor....satt og leste innleggene i går kveld! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.