Gjest skjønner ikkke!!!gjør du?? Skrevet 18. februar 2001 Del Skrevet 18. februar 2001 Hei! Har gått igjennom en kjærlighetssorg..nå på snart 4. uke. Vi mailes, fordi han gjerne vil. Vet ikke om jeg orker det noe særlig lenger. Han har vært i min by hver uke etter bruddet. I går var det litt dråpen. Hvor jeg enn gikk, så dukket han opp. Jeg prøvde å ikke snakke med han. Tilslutt, klarte jeg det ikke lengre.Snakket noe med han, men det var ikke noe positivt. Han var rundt meg, samtidig, som han på¨en måte ikke ville ha noe å gjøre med meg. Jeg skjønner meg ikke på han. Jeg vil gjerne komme meg videre. Møtte han også tidligere på dagen, i skiløypa..Han visste jeg skulle ut. Jeg føler på en måte at han har meg fanget i hans "nett", samtidig som jeg ikke kommer meg videre. I tidligere innlegg har jeg fortalt grunnen til at det ble slutt. Han rett og slett ville ikke ha noen å forplikte seg til. Vi hadde vært sammen i nesten 10 md. I en alder av (imorgen) 31, ville han fortsatt være uforpliktet. Han har hele tiden sagt han er glad i meg og syntes vi har hatt et topp forhold. Nå synes jeg ikke han respekterer min sorg i det hele tatt. Overfor han så har jeg på en måte vist at jeg klarer meg veldig bra. Finner på mange ting..med venner..og holder meg opptatt. Dette er sant, men jeg tenker dessverre forferdelig mye på han. Derfor synes jeg ..som sagt...at han kan holde seg i Oslo. Hvorfor gjør han dette mot meg??? Det er ihverfall forferdelig vanskelig å komme seg videre på de premissene.... Takk for svar:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/19658-i-pose-og-sekk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 18. februar 2001 Del Skrevet 18. februar 2001 Hei! Det høres ut til at din x-kjæreste lever som han sier. Han vil nok ha kjæreste, men på sine premisser. Det blir for farlig for han å forplikte seg. Han har mye å lære. Jeg synes du har mest ansvar for å passe på deg selv nå som du strever med følelser og kjærlighetssorg. Du har ikke ansvar for hans behov og følelser nå.Jeg tror ikke du kan forvente at han vil forstå din sorg. Derfor jakter han vel også etter deg etter sitt eget behov. Jeg tviler på at han gjør det for å "straffe" deg. Han tenker antkelig mest på seg selv og sin egen usikkerhet. Forsøk å ligg unna han. Neste gang du evt. treffer på han, kan du jo gi han beskjed om at du jobber med å glemme han, og vil leve videre uten hans nærvær. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/19658-i-pose-og-sekk/#findComment-86353 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.