Gå til innhold

Service på trygdekontoret! *Oppgitt*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å sende inn en søknad om stønad til barnetilsyn, men det er jaggu ikke lett!

Den jeg sendte i posten har tydeligvis ikke kommet frem. Jeg prøvde å sende en e-post for å få et fax-nr, den fikk jeg i retur. Jeg prøvde å ringe - opptatt. Fant fax-nr på nettet, faxen svarer ikke. Og når jeg kommer gjennom på telefonen sier stemmen at telefonen er stengt nå, men at det er telefontid fra 8-15. Nå er klokka 12:50....

Det skal ikke være lett!

Skrevet

Hehe (unnskyld at jeg ler), men i trygdevesenet er det ikke alltid like lett å "komme gjennom", nei.

Du får sjekke åpningstidene nøye og troppe opp personlig. Av og til kan det være det mest effektive.

Eller forresten - hvilken kø kommer du i da?

:o|

Skrevet

DET er service det....:-)

Tok en telefon til et annet trygdekontor for å spørre hva de driver med der nede og det viste seg at de er stengt i dag og i morgen og åpner igjen på mandag - hvorfor ikke si det på telefonsvareren da!!! Ikke bare si at "XXX trygdekontor er nå stengt"!!! *Stønn*

Skrevet

Hehe (unnskyld at jeg ler), men i trygdevesenet er det ikke alltid like lett å "komme gjennom", nei.

Du får sjekke åpningstidene nøye og troppe opp personlig. Av og til kan det være det mest effektive.

Viste seg, etter en telefon til et annet trygdekontor, at de har stengt i dag og i morra (er faxen og e-posten stengt også!?) - kunne de ikke sagt det på svareren da? Ikke bare si at "XXX trygdekontor er nå stengt"?!?!?

Skrevet

Du hører vel til Byåsen du - de driver og flytter har jeg hørt. Håpløst!

Skrevet

Jeg sendte inn den man lastet ned på www.trygceetaten.no, men den ville de visst ikke ha, så jeg fikk et nytt skjema tilsendt i posten etter 14 dager...

Skrevet

Jeg sendte inn den man lastet ned på www.trygceetaten.no, men den ville de visst ikke ha, så jeg fikk et nytt skjema tilsendt i posten etter 14 dager...

Tviler ikke... Jeg får ringe dem på mandag og spørre om det passer dem at jeg bruker det skjemaet de selv har lagt ut på nettet. *Stønn*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...