Lillemus Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Jeg prøver å sende inn en søknad om stønad til barnetilsyn, men det er jaggu ikke lett! Den jeg sendte i posten har tydeligvis ikke kommet frem. Jeg prøvde å sende en e-post for å få et fax-nr, den fikk jeg i retur. Jeg prøvde å ringe - opptatt. Fant fax-nr på nettet, faxen svarer ikke. Og når jeg kommer gjennom på telefonen sier stemmen at telefonen er stengt nå, men at det er telefontid fra 8-15. Nå er klokka 12:50.... Det skal ikke være lett! 0 Siter
Gyda Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Hehe (unnskyld at jeg ler), men i trygdevesenet er det ikke alltid like lett å "komme gjennom", nei. Du får sjekke åpningstidene nøye og troppe opp personlig. Av og til kan det være det mest effektive. Eller forresten - hvilken kø kommer du i da? | 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. september 2005 Forfatter Skrevet 1. september 2005 DET er service det....:-) Tok en telefon til et annet trygdekontor for å spørre hva de driver med der nede og det viste seg at de er stengt i dag og i morgen og åpner igjen på mandag - hvorfor ikke si det på telefonsvareren da!!! Ikke bare si at "XXX trygdekontor er nå stengt"!!! *Stønn* 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. september 2005 Forfatter Skrevet 1. september 2005 Hehe (unnskyld at jeg ler), men i trygdevesenet er det ikke alltid like lett å "komme gjennom", nei. Du får sjekke åpningstidene nøye og troppe opp personlig. Av og til kan det være det mest effektive. Eller forresten - hvilken kø kommer du i da? | Viste seg, etter en telefon til et annet trygdekontor, at de har stengt i dag og i morra (er faxen og e-posten stengt også!?) - kunne de ikke sagt det på svareren da? Ikke bare si at "XXX trygdekontor er nå stengt"?!?!? 0 Siter
Nikki Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Hehe (unnskyld at jeg ler), men i trygdevesenet er det ikke alltid like lett å "komme gjennom", nei. Du får sjekke åpningstidene nøye og troppe opp personlig. Av og til kan det være det mest effektive. Eller forresten - hvilken kø kommer du i da? | Du hører vel til Byåsen du - de driver og flytter har jeg hørt. Håpløst! 0 Siter
Nikki Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 http://www.trygdeetaten.no/Fylker/s_oer_bstr_oendelag/pdf/postnummer.pdf Der burde du finne det du trenger. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. september 2005 Forfatter Skrevet 1. september 2005 http://www.trygdeetaten.no/Fylker/s_oer_bstr_oendelag/pdf/postnummer.pdf Der burde du finne det du trenger. Jeg skulle fakse inn en søknad. ) Får prøve igjen over helgen. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Jeg sendte inn den man lastet ned på www.trygceetaten.no, men den ville de visst ikke ha, så jeg fikk et nytt skjema tilsendt i posten etter 14 dager... 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. september 2005 Forfatter Skrevet 3. september 2005 Jeg sendte inn den man lastet ned på www.trygceetaten.no, men den ville de visst ikke ha, så jeg fikk et nytt skjema tilsendt i posten etter 14 dager... Tviler ikke... Jeg får ringe dem på mandag og spørre om det passer dem at jeg bruker det skjemaet de selv har lagt ut på nettet. *Stønn* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.