Kitina Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Jeg skal ut å fly i morgen og trenger å få med meg brus. Kan jeg ta den i kofferten, eller må jeg ta den i håndbagasjen? Sprit går jo i kofferten, men den inneholder ikke kullsyre. Noen som vet? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 "Trenger å få med meg brus"? 1) Hva trenger du det til? 2) Hvorfor tror du at den klarer seg bedre i håndbagasjen enn i kofferten? 0 Siter
Kitina Skrevet 1. september 2005 Forfatter Skrevet 1. september 2005 "Trenger å få med meg brus"? 1) Hva trenger du det til? 2) Hvorfor tror du at den klarer seg bedre i håndbagasjen enn i kofferten? Jeg kommer meg ikke til en butikk i morgen når jeg er framme, så jeg må ha med brus. Drikke må man jo. Kan ikke drikke vannet der jeg kommer, og roomservice er himla dyrt. Trykket i kabinen vet jeg funker for brus, for de selger jo brus om bord. Men hva med trykket i bagasjerommet? Går det med kullsyreholdig drikk der? 0 Siter
Kvinna Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Er det ikke mange kuldegrader i flyets bagasjerom da? Vanlig brus vil vel fryse og sprenge flaska? Mulig jeg ikke forstår helt her, men en eller to halvannenlitere i et nett eller en plaspose, som du skyver innunder flysetet...Går ikke det an? God tur! 0 Siter
targa Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Det går helt fint med brus i kofferten. Ikke noe problem! 0 Siter
Velouria Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Jeg kommer meg ikke til en butikk i morgen når jeg er framme, så jeg må ha med brus. Drikke må man jo. Kan ikke drikke vannet der jeg kommer, og roomservice er himla dyrt. Trykket i kabinen vet jeg funker for brus, for de selger jo brus om bord. Men hva med trykket i bagasjerommet? Går det med kullsyreholdig drikk der? Ta med deg vann eller jucie i stedet da vel, det inneholder jo ikke kullsyre. Eller så kan du ha det i håndbagasjen kanskje? 0 Siter
j83! Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 jeg har ihvertfall hatt brus i kofferten før og det har gått helt fint =) 0 Siter
Aryane Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Jeg kommer meg ikke til en butikk i morgen når jeg er framme, så jeg må ha med brus. Drikke må man jo. Kan ikke drikke vannet der jeg kommer, og roomservice er himla dyrt. Trykket i kabinen vet jeg funker for brus, for de selger jo brus om bord. Men hva med trykket i bagasjerommet? Går det med kullsyreholdig drikk der? det går helt fint, jeg er colalightaholiker og har hatt det med mange ganger i baggasjen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.