Gå til innhold

Brus i flybagsjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ut å fly i morgen og trenger å få med meg brus. Kan jeg ta den i kofferten, eller må jeg ta den i håndbagasjen? Sprit går jo i kofferten, men den inneholder ikke kullsyre. Noen som vet?

Gjest Persille
Skrevet

"Trenger å få med meg brus"?

1) Hva trenger du det til?

2) Hvorfor tror du at den klarer seg bedre i håndbagasjen enn i kofferten?

Skrevet

"Trenger å få med meg brus"?

1) Hva trenger du det til?

2) Hvorfor tror du at den klarer seg bedre i håndbagasjen enn i kofferten?

Jeg kommer meg ikke til en butikk i morgen når jeg er framme, så jeg må ha med brus. Drikke må man jo. Kan ikke drikke vannet der jeg kommer, og roomservice er himla dyrt.

Trykket i kabinen vet jeg funker for brus, for de selger jo brus om bord. Men hva med trykket i bagasjerommet? Går det med kullsyreholdig drikk der?

Skrevet

Er det ikke mange kuldegrader i flyets bagasjerom da?

Vanlig brus vil vel fryse og sprenge flaska?

Mulig jeg ikke forstår helt her, men en eller to halvannenlitere i et nett eller en plaspose, som du skyver innunder flysetet...Går ikke det an?

God tur!

Skrevet

Jeg kommer meg ikke til en butikk i morgen når jeg er framme, så jeg må ha med brus. Drikke må man jo. Kan ikke drikke vannet der jeg kommer, og roomservice er himla dyrt.

Trykket i kabinen vet jeg funker for brus, for de selger jo brus om bord. Men hva med trykket i bagasjerommet? Går det med kullsyreholdig drikk der?

Ta med deg vann eller jucie i stedet da vel, det inneholder jo ikke kullsyre. Eller så kan du ha det i håndbagasjen kanskje?

Skrevet

jeg har ihvertfall hatt brus i kofferten før og det har gått helt fint =)

Skrevet

det går helt fint, jeg er colalightaholiker og har hatt det med mange ganger i baggasjen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...