Gå til innhold

er Skype bare en forbederet versjon av MSN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke klart å installere MSN på min oppgraderte PC, men har Skype.

har ikke fått satt meg så mye inn i det, men er det den samme greie bare at man også kan ringe med skype?

og hvem betaler så regningen for samtalen?

Gjest Persille
Skrevet

Det er gratis å bruke Skype - det er ikke en vanlig telefon.

Du "ringer" fra en pc til en annen - begge må ha installert Skype, headsett eller evnt. mikrofon/høyttaler, og det er helt gratis.

Skrevet

Det er gratis å bruke Skype - det er ikke en vanlig telefon.

Du "ringer" fra en pc til en annen - begge må ha installert Skype, headsett eller evnt. mikrofon/høyttaler, og det er helt gratis.

Det er ikke gratis å ringe med skype!

Jeg liker msn mye bedre og har akkurat slettet skype fra min maskin.

Skrevet

Å? Er ikke Skype gratis?

Trodde det, jeg! Hva koster det, da?

Skrevet

Med skype kan du snakke med andre fra pc til pc med headset og mikrofon. Men du kan også betale inn penger akkurat som du gjør på et kontantkort og ringe vanlig fasttelefon og mobil. Dette koster 14 øre/minutt til store deler av verden. Det reddet meg da kjæresten min jobbet i utlandet. Sparte masse penger på å ringe med skype.

Jeg synes at MSN og Skype utfyller hverandre. MSN er bra til chatting og fildeling. Skype er bra som telefon, til å ringe til PC eller telefon med.

Skrevet

Å? Er ikke Skype gratis?

Det er gratis å ha programmet, å chatte, samt å ringe fra pc til pc. Hvis man skal ringe til fasttelefon eller mobil koster det penger.

Gjest Persille
Skrevet

Jo - det er det. Jeg snakker med søsteren min i Australia rett som det er, og betaler ingenting.

Skrevet

Jo - det er det. Jeg snakker med søsteren min i Australia rett som det er, og betaler ingenting.

ja, man kan snakke gratis mellom pc'er, men skal du ringe til fasttelefon eller mobil må du fylle opp kontoen først.

Skrevet

Å? Er ikke Skype gratis?

Husker ikke hva det koster, det er gratis å ringe til andre pc'er, men ikke til vanlig telefon eller mobil.

Gjest Persille
Skrevet

ja, man kan snakke gratis mellom pc'er, men skal du ringe til fasttelefon eller mobil må du fylle opp kontoen først.

Ja - men hele poenget er at du skal kunne ringe gratis mellom pc'er, ellers kan du jo bruke vanlig telefon...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...