Gå til innhold

Vær så snill å fortell meg at det ikke er nødvendig..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

..å vaske vinduene før jeg får min bror på besøk i morgen..

Han driter i hvordan vinduene mine ser ut, det vet jeg logisk..Men jeg har kommet inn i sånn rengjøringsmani der jeg har trukket frem alt og vasket oppi spillboksene og sånn..:-I

Jeg vil heller møte kompis og drikke øl i parken, jeg har drevet med dum leilighet i hele dag fra kl 10!

Please støtt mitt bedre jeg i at jeg kan gå ut og drite i at kjøkkenvinduet og soveromsvinduet ser jævlig ut!

På forhånd takk! ;-)

*manisk, men øltørst*

:-)

Skrevet

Det trenger du absolutt ikke. Jeg pusser vinduene ganske ofte og det er i grunnen helt bortkastet når det regner såpass ofte. De blir jo så fort stygge igjen.

Kos deg med øl!

Skrevet

Kan du ikke få lurulf eller flyfly til å vaske dem for deg

laguna1365380434
Skrevet

Det trenger du absolutt ikke. Jeg pusser vinduene ganske ofte og det er i grunnen helt bortkastet når det regner såpass ofte. De blir jo så fort stygge igjen.

Kos deg med øl!

Takk! :-)

*skynder seg i butikken*

laguna1365380434
Skrevet

Kan du ikke få lurulf eller flyfly til å vaske dem for deg

Jo gjerne! :-)

Vinduer er noe jævla herk, slitsomt er det og mine blir dessuten sjelden fine, uansett hvilke remedier, og uansett hvor lenge jeg driver på..:-I

Skrevet

SELVFØLGELIG!

Vinduspuss er noe av det sykeste en kan erstatte øl i parken med!

Han driter sikkert maksimalt i vinduene dine, dessuten er det meldt drittvær med regn og torden i morgen, så d aer det ikek koselig å se ut - ei heller avslørende skarpe stråler av høstsol!

KOS DEG! (og pass deg for store sorte hull! ;-))

Skrevet

Vinduer er noe jævla herk, slitsomt er det og mine blir dessuten sjelden fine, uansett hvilke remedier, og uansett hvor lenge jeg driver på..:-I

`Da får du bare sette deg på lista, og så drikke en øl i mellomtiden. Eventuelt et glass hvitvin, det duger også :)

laguna1365380434
Skrevet

SELVFØLGELIG!

Vinduspuss er noe av det sykeste en kan erstatte øl i parken med!

Han driter sikkert maksimalt i vinduene dine, dessuten er det meldt drittvær med regn og torden i morgen, så d aer det ikek koselig å se ut - ei heller avslørende skarpe stråler av høstsol!

KOS DEG! (og pass deg for store sorte hull! ;-))

Takk!:-) Jeg har allerede kastet bort nesten hele denne utmerkede solskinnsdagen på å stå å streve med diverse kjedelig og antagelig sterkt overdreven husmoraktivitet..

Bror kunne nok neppe bry seg mindre, men innimellom er hodet mitt så manisk..:-I

Han trives når han får selskap, øl og noe godt å spise, DET er jo mye viktigere! Jeg skjønner ikke hvorfor jeg er sånn..Men mutter er også, så jeg er vel arvelig belastet..;-)

*løper i butikken før ølsalget stenger*

Og : hullfritt i parken, så den biffen fikser jeg sikkewrt;-)

Gjest teitur33
Skrevet

Bruk eddikvann, det er bedre enn nymotens remedier. Men ikke i dag, drikk heller øl, det er mye kjekkere.

Skrevet

Det er broren din, slapp av! Drikk øl, det skal jeg og jeg får også besøk av broren min i morgen og her ser det fremdeles like bomba ut som det gjorde i dag tidlig...

Skrevet

Drit i vinduene og kos deg med pilsen :o)

Hilsen den perfekte husmor ;o)

Skrevet

Du har sikkert sånne kjipe vinduer jeg hadde før. Det er en kjempejobb å vaske dem og ingen vasker slike vinduer mer enn en gang i året, toppen to :o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Broren din vil sikkert sette stor pris på at du har rene vinduer så klart.

Makan! Prioritere øl,isteden for rene vinduer????

Broren din blir sikkert kjempeskuffet over deg nå;)

Du er jo tross alt søstra han`s da, og da proriterer man vinduer. Fy, så slapp du er;)

Gjest Ho Laura
Skrevet

Hva med å tenke litt på levra for en gangs skyld, det begynner å se dårlig ut der nå tror jeg ;)

Skrevet

Gå ut og kos deg med pilsen, og gi faen i vinduene. :)

Broren din legger garantert ikke merke til det likevel, og hvis du vasker dem er de like møkkete igjen når det blir regnvær igjen.

:)

Skrevet

Laguna, laguna... Det høres ut som du trenger en real fest. Glem nå de vinduene og kom deg ut. Husj, ut med deg!

Skrevet

Du skal selvfølgelig drite i å vaske vinduene i dag.

Og det er to grunner til det:

1 Du skal drikke øl og kose deg i kveld - og det gjør du sannsynligvis allerede.

2 Det kommer til å regne bikkjer og katter i morra, så ingen vil se om vinduene dine er vaska likevel. Og du vil kanskje til og med sitte igjen med en følelse av at dette var bortkasta arbeid.

(Men lørdag og søndag skal sola skinne igjen, så ...) :o)

La aldri noe komme foran lysten på en øl! SKÅL!

Skrevet

Bry deg ikke om vinduene er skitne. Det gjør ikke jeg :o)

Det er viktigere ting her i livet enn å vaske vinduer, særlig når ingen legger merke til dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...