Gå til innhold

Vær så snill å fortell meg at det ikke er nødvendig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm, har ikke lset tråden, og dette var i går så du tok vel ditt valg. Men er du manisk eller noe sånt? Hadde det vært en kommende svigermor som syntes du var uvanlig sjuskete og upassende for hennes sønn..... kunne jeg ha forstått deg :)

Skrevet

Du må nok vaske,...innvendig og utvendig. Først med mye vann og klut, så med en tørrere klut og til slutt med pusseskinn.

Skrevet

De fleste vinduer ser fæle ut idag, i regnværet. Hvis jeg ikke husker feil mht. hvor du bor, øser det ned hos deg idag.

Men hvis du vil gjøre noe som hjelper, men tar kort tid, drar du over med sånne engangskluter til speil og vinduer. Blir det skjolder, så bruk en fiberklut når det er tørt.

Skrevet

Jo gjerne! :-)

Vinduer er noe jævla herk, slitsomt er det og mine blir dessuten sjelden fine, uansett hvilke remedier, og uansett hvor lenge jeg driver på..:-I

Varmt vann med Nylonvask, klut og nal. Lover deg at de blir fine. :)

Skrevet

Jo gjerne! :-)

Vinduer er noe jævla herk, slitsomt er det og mine blir dessuten sjelden fine, uansett hvilke remedier, og uansett hvor lenge jeg driver på..:-I

Du lurer ikke meg til å vaske vinduene dine, for jeg har blitt lurt før - av annegunn :(

Men det ser jo ut som om mariaflyfly er villig til å stille opp! Flyfly har forresten en alle tiders arbeidsfordeling for den slags tilfeller: Vinduseier lager mat, mariaflyfly vasker vinduer og lurulf nipper til vin og skravler ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...