Gå til innhold

Dol-galleriet - sannheten skal frem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror du det altså?

Aner ikke, men når nesten middeladrene kvinner fniser og fjaser på den dumme måten der er det nok noe tull på gang.

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

8

• Åsemor

5

• Lillemus

4

• hare1365380455

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hun er en bot...

Hmmm...hææ?...bot?.....hva er det i denne sammenhengen?...husk jeg er en gammel mann:-)

Skrevet

Aner ikke, men når nesten middeladrene kvinner fniser og fjaser på den dumme måten der er det nok noe tull på gang.

Hehe, kanskje, men litt humor i hverdagen gjør da ikke noe:-)

Skrevet

Hehe, kanskje, men litt humor i hverdagen gjør da ikke noe:-)

Neida, men det de presterer kan vel neppe kalles humor...

Skrevet

Neida, men det de presterer kan vel neppe kalles humor...

Du har jo ingen anelse om hva vi ler av så det kan du neppe uttale deg om i dette tilfellet.

Skrevet

Du har jo ingen anelse om hva vi ler av så det kan du neppe uttale deg om i dette tilfellet.

Det er jo akkurat det typiske med dere da. Dere ler av intern humor, eller rett og lsett dårlig humor, og forsøpler alle forum med fjortiss fnising. Er ikke melding forumet beregnet for slikt fjas? Evt en chatt et sted?

Skrevet

Send mail til Bassisten. [email protected]

Send bilde, nick og ønsket passord, så får du adressen i retur.

OK, må bare skaffe meg et bilde jeg er skikkelig deilig på først :o)

Skrevet

Hmmm...hææ?...bot?.....hva er det i denne sammenhengen?...husk jeg er en gammel mann:-)

Det er en pc-robot.

Skrevet

Det er en pc-robot.

åå. sånn ja......har sett slike....er det ikke der man legger inn kroppsform, hårtype osv selv?

Blir ganske kjekk på slike jeg også:-)

Skrevet

Det er jo akkurat det typiske med dere da. Dere ler av intern humor, eller rett og lsett dårlig humor, og forsøpler alle forum med fjortiss fnising. Er ikke melding forumet beregnet for slikt fjas? Evt en chatt et sted?

Du er sinna, du... Le litt, det hjelper...

Skrevet

Du har selvfølgelig helt rett - dette forumet skal KUN benyttes til ytterst seriøse spørsmål og diskusjoner.

Alle tegn til fnising og latter er am strengsten verboten!

Skrevet

åå. sånn ja......har sett slike....er det ikke der man legger inn kroppsform, hårtype osv selv?

Blir ganske kjekk på slike jeg også:-)

Nei.

Skrevet

Du er sinna, du... Le litt, det hjelper...

Sinna? javel... if you say so...

Skrevet

Du har selvfølgelig helt rett - dette forumet skal KUN benyttes til ytterst seriøse spørsmål og diskusjoner.

Alle tegn til fnising og latter er am strengsten verboten!

Men kan dere ikke ta sånt på meldinger? Så blir det litt ryddigere for folk som bruker dette forumet, ikke lever på det, å finne fram, hoppe over vås?

Skrevet

Men kan dere ikke ta sånt på meldinger? Så blir det litt ryddigere for folk som bruker dette forumet, ikke lever på det, å finne fram, hoppe over vås?

Tror de fleste av oss andre ikke virrer oss inn i "Dol-galleriet - sannheten skal frem" fordi vi tror det er en veldig seriøs tråd. Du er nok ganske alene om problemet :-)

Skrevet

Tror de fleste av oss andre ikke virrer oss inn i "Dol-galleriet - sannheten skal frem" fordi vi tror det er en veldig seriøs tråd. Du er nok ganske alene om problemet :-)

Den fyller likefullt opp i et seriøst forum.

Skrevet

Det gjør du også.

Skrevet

Er du redd for at serveren skal bli full?

Gjest vil jeg tro
Skrevet

Det er da bare å sende et hvilket som helst bilde inn og si at dette er meg!?

hvilken garanti har man for at dette stemmer?

det må da være noen som jukser?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...