Gå til innhold

Hvordan går det med hun 4-mnds gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om det ikke var tulleinnlegg da?

Jeg lurer sånn på om hun langtpåveigravide som var innom her i går har funnet ut om hun virkelig er gravid?

Hehe,mye man skal lure på, kansje hun er her å kan svare selv?

Skrevet

Er det meg du sikter til, Verdii?

Ja,jeg tror du kalte deg det nicket :-)

Så du er her?

Jeg lurer sånn på hvordan det går med deg skjønner du, har du funnet ut mere siden i går?

Gjest 1978 Anonym
Skrevet

Ja,jeg tror du kalte deg det nicket :-)

Så du er her?

Jeg lurer sånn på hvordan det går med deg skjønner du, har du funnet ut mere siden i går?

Nei, ikke egentlig. Skulle bestille legetime, men legen er visst på ferie..

Hintet frampå om det til ei "venninne", hun ville le seg ihjel, og kalte meg hypokonder osv. Gjett hvem som kunne sunket i jorden..det var meg!

Denne "venninnen" mente det var klin umulig å være gravid med pillen, og regelmessige blødninger..

Kanskje har hun rett i det?

Skrevet

Nei, ikke egentlig. Skulle bestille legetime, men legen er visst på ferie..

Hintet frampå om det til ei "venninne", hun ville le seg ihjel, og kalte meg hypokonder osv. Gjett hvem som kunne sunket i jorden..det var meg!

Denne "venninnen" mente det var klin umulig å være gravid med pillen, og regelmessige blødninger..

Kanskje har hun rett i det?

Jeg har hørt om de som blir gravid på pillen, faktisk flere tilfeller også.

Du har ikke hatt omgangssyke e.l.de siste fire månedene? da fungerer ikke pillen de dagene du er syk.

Men kjenner du ikke om mageformen er unormal da? du vil normalt kjenne en uvanlig fast kule i magen om du er gravid så langt på vei.

Skrevet

Er det meg du sikter til, Verdii?

4 måneder.Da vil du få problemer med å passe de klærne du bruker til vanlig.

Gjest 1978 Anonym
Skrevet

4 måneder.Da vil du få problemer med å passe de klærne du bruker til vanlig.

Ja, det er et av problemene det med klærne..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...