Gå til innhold

Sterke blødninger og bekymret...

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er 23 år gammel og har gått på Trionetta/ Trinordiol sammenhengende i snart tre år nå. Jeg har aldri tatt pause. Jeg har heller ikke "tuklet" med mensen mer enn et par ganger (ved å fortsette rett på neste brett).

Jeg har aldri vært plaget av smerter eller sterke blødninger, men de to siste månedene har jeg hatt veldig kraftige blødninger om natten og smerter.

Jeg tror jeg kan ha fått bakteriell vaginose igjen, sånn ellers. Men kan infeksjoner som dette ha noe med de kraftige blødningene å gjøre, eller bør jeg ta pillefri måned?

Jeg er bekymret, for dette er så ulikt meg. Er det noen som har lignende erfaringer og som kan tenke seg til hva dette kan være?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/196660-sterke-bl%C3%B8dninger-og-bekymret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde akkurat på samme måte: Bortsett fra at jeg ikke hadde smerter, fikk jeg plutselig kraftigere og kraftigere mensblødninger. Hos gyn. ble det konstatert muskelknuter. De er ufarlig, men kan bl.a medføre kraftige blødninger. Kanskje du skulle tatt en sjekk, mye bedre å få svar enn og gå å lure. Lykke til!

Jeg kuttet ut det stoffet, da jeg begynte å spy som en gris etter kort tid.

Og jeg som nesten aldri spyr ellers. Det finnes andre p-piller på markedet, så hadde jeg vært deg, hadde jeg sett meg om etter noe annet.

Slik skal du ikke ha det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...