Gå til innhold

hvem vant ungkaren? -og "kandidaten"?

Anbefalte innlegg

Gjest lurer jeg på kan du si
Skrevet

Hvem av damene vant og fridde han?

Og hvem vant "kandidaten" på mandag?

Skrevet

Han valgte Sarah B.

Ja - jeg har fulgt med! Jeg ble så fascinert over Sarah W. og hennes ufyselige måte å være på så jeg ble hengende ved. :o)

Tror han fridde, han ga henne i alle fall en ring.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Han valgte Sarah B.

Ja - jeg har fulgt med! Jeg ble så fascinert over Sarah W. og hennes ufyselige måte å være på så jeg ble hengende ved. :o)

Tror han fridde, han ga henne i alle fall en ring.

"Jeg ble så fascinert over Sarah W. og hennes ufyselige måte å være på så jeg ble hengende ved. :o)"

Samme her!

Ble helt stum over at folk kan oppføre seg sånn, jeg

Skrevet

"Jeg ble så fascinert over Sarah W. og hennes ufyselige måte å være på så jeg ble hengende ved. :o)"

Samme her!

Ble helt stum over at folk kan oppføre seg sånn, jeg

"de andre hater meg fordi jeg er så pen!" Ja jøss, det kunne vel ikke ha noe med den "elskelige" personligheten hennes å gjøre?! *Himler med øya*

Skrevet

Han fridde ikke helt, men ga henne en ring, en "løfte"-ring. Så skulle de prøve og leve som et vanlig par og se hvordan det gikk. Litt halvveis forlovelse...

Skrevet

"de andre hater meg fordi jeg er så pen!" Ja jøss, det kunne vel ikke ha noe med den "elskelige" personligheten hennes å gjøre?! *Himler med øya*

Men det er jo komplett umulig å sette en sånn dame på plass! For uansett hva du sier, så "stemmer" det overens med hennes egen oppfatning av seg selv: Vi er bare sjalu pga hennes skjønnhet og ynde!

*ha ha*

Gjest papirtiger
Skrevet

Men det er jo komplett umulig å sette en sånn dame på plass! For uansett hva du sier, så "stemmer" det overens med hennes egen oppfatning av seg selv: Vi er bare sjalu pga hennes skjønnhet og ynde!

*ha ha*

HEhe..ja. Slike mennesker er slitsomme.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hadde noen gullkorn den dama der, ja!

Lurer på om hun spilte, eller om hun virkelig er sånn?!?

Skrevet

Hadde noen gullkorn den dama der, ja!

Lurer på om hun spilte, eller om hun virkelig er sånn?!?

Det satt jeg også og lurte på - var hun hyret inn for å skape litt liv eller var hun virkelig så teit? Nesten så man er fristet til å tro det første, for at noen skal være vanvittig selvfokuserte og uten evne til å se hvor jævlig det er, det er nesten umulig å tro...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det satt jeg også og lurte på - var hun hyret inn for å skape litt liv eller var hun virkelig så teit? Nesten så man er fristet til å tro det første, for at noen skal være vanvittig selvfokuserte og uten evne til å se hvor jævlig det er, det er nesten umulig å tro...

Ja! Og at hun i tillegg gikk så langt får hun måtte reise hjem. (Hun var vel en av de tre siste)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...