mum Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Noen som vet? Jeg var sykmeldt for betennelse i armen.Dagen etter at sykmeldingen gikk ut fikk jeg kraftig omgangsyke og skrev derfor en egenmelding for dette. Jeg ble trukket i lønn for egenmeldingsdagene. Kan det stemme at jeg skal trekkes i lønn for dette? 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Jepp. Det må gå et visst antall dager mellom sykemelding og egenmelding, du burde gått til legen og fått en ny runde med sykemelding. En idiotisk regel, men sånn er det nå. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Ja, du kan ikke ha EM så raskt etter SM. Det skal vel gå 14 el 16 dager i mellom, tror jeg. Etter EM kan du SM... 0 Siter
mum Skrevet 2. september 2005 Forfatter Skrevet 2. september 2005 Jepp. Det må gå et visst antall dager mellom sykemelding og egenmelding, du burde gått til legen og fått en ny runde med sykemelding. En idiotisk regel, men sånn er det nå. Takk for raske svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.