Gå til innhold

Billig støvsuger?

Anbefalte innlegg

Gjest martamor
Skrevet

Jeg har nettopp flyttet hjemmefra, og trenger å finne en billig støvsuger i en butikk i Oslo-området.. Noen som har et sted å anbefale? Den dårlige studentøkonomien tillater ikke mye for tiden;)

Skrevet

Kjøpte en på Elkjøp for jobben i går til 998,-

Skrevet

Kjøpte på Maxbo til 199 for en stund siden. Mulig det var et spesialtilbud, men kanskje de har noen igjen. De har vel stort sett det samme over hele landet av tilbud.

Skrevet

Jeg kjøpte en til 400,- på elkjøp for et halvt år siden. Den viste seg å være noe skrap. Den uler verre enn noe annet jeg har vært borti. Sugeevnen er dessverre bortimot omvendt proporsjonal med uleevnen. Og så bruker den bittesmå støvsugerposer som blir fulle på et blunk.

Billig, men ikke verd prisen likevel :o(

Når skal jeg lære å slutte å kjøpe denslags billig skrot??

*dunke hodet i veggen*

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Kom noe reklame i posten i dag Lefdal.

Der har de støvsuger til 395 nå. 1400 watt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...