Gjest Charo Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 kan jeg få skaffet meg ny jobb FORT ? Jeg er i en jobb som er helt jævlig på grunn av en sjef som er maktsyk, humørsyk og som snart har tatt ifra meg min siste rest av selvtillit. Jeg vil bare bort, fort... Noen forslag til jobbsøkning? 0 Siter
Gjest gollob Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Du bør jo kanskje først fortelle oss noe om hvilken utdannelse og hvilken kompetanse du har? 0 Siter
Gjest Charo Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Du bør jo kanskje først fortelle oss noe om hvilken utdannelse og hvilken kompetanse du har? Jobber innen salg. 0 Siter
Gjest gollob Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Jobber innen salg. Salg er jo så mangt, men man bruker som regel å gjøre en bra salgsjobb innefor et fagområde man kan. Derfor foreslår jeg at du kontakter andre aktører innen bransjen, for å høre om de har en ledig jobb til deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.