Gjest Ego mamma? Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 hvis jeg tar den siste ferieuka og reiser alene til leiligheten i Spania.? Vi har vært der 2 uker i sommer hele familien, men jeg har 1 uke til overs og vil bort.Hjemme blir det kjøring, klesvask og vanlige husmoroppgaver. Jeg har så lyst å pakke sekken full av bøker og musikk.Ligge i solen og være helt alene i 7 dager. Mannen min sier REIS.Men venner derimot ympter frampå at det er såååååååå egoistisk... Ungene våre er 9 og 14 år. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Nei, du skal ikke ha dårlig samvittighet for det! Reis du, kos deg, og lad batteriene :-) Jeg og tre venninner skal bevilge oss en uke i syden i mars - uten menn og barn! 0 Siter
Gjest signorina Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Det er da vel din manns mening som betyr mest?! Vennene dine er sikkert bare litt misunnelige, reis i vei og kos deg:) 0 Siter
laban Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Jeg skjønner ikke hvorfor vennene deres i det hele tatt har uttalerett i saken. Den angår bare mannen din og barna dine, ikke vennene, svigermor eller DOL-brukerne. Hvis mann og barn synes det er OK - og du ikke tror du vil komme tilbake til et kaos som dreper hele overskuddet du har fått i ferien - er det vel bare å reise. Det høres ut som du har luftet tanken overfor venninner, de er antakelig misunnelige. Men det er ikke jeg, ikke det minste, jeg elsker hverdager med foreldremøter, klesvask og regnvær * hmf * 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Pell deg avgårde! Far og barn klarer seg utmerket godt en uke for seg selv og de får tilbake en uthvilt og fornøyd mamma - bare positivt for alle parter! 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Man kan kanskje kalle det egoistiske fordi du da er alene og gjør bare det du har lyst til. Men er det ikke det vi trenger noen ganger da? Hvis du har muligheten til det og mannen din synes det er greit, så synes jeg absolutt du skal reise. Alle tjener jo på at du får hvile og får tid og lov til å bare tenke på deg. Da får du mer overskudd til senere og det vil de rundt deg merke også. De som sier at du ikke skal reise er kanskje veldig misunnelige. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Vennene dine er egoister, som i sin misunnelse forsøker å hindre deg i å dra. 0 Siter
Cumbria Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Drit i de misunnelige vennene dine. Kom deg avgårde - og nyt det til fulle! Hadde jeg fått en slik sjangse hadde jeg dratt på timen. Hvorfor skal vi bry oss om hva alle andre synes hele tiden? 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Reis!!! Det er hva du, mannen din og ungene dine mener som betyr noe. Vennene dine er bare misunnelige. Vi har alle godt av å være alene innimellom, og bare ta hensyn til hva vi selv vil. Reis og kos deg. 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Heldiggris!!!! Reis og kos deg ) 0 Siter
zirca Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Reis og kos deg! Far og barn klarer seg fint uten mor en uke Dette med dårlig samvittighet, er ofte en kvinnelig uting. Kan vennene dine være litt misunnelig på deg? (og det faktum at du tydeligvis har en så oppegående mann som oppfordrer deg til å gjøre som du har lyst til?) 0 Siter
mrxx Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Bare å reise. Kona reiste til syden her tidlig på sommeren sammen med ei venninne. Hun trengte virkelig det etter å ha gått rundt med barn hengende rundt i mange år. Såpass unner jeg henne og ikke er det egoistisk heller. 0 Siter
Gjest catchy Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Hva er egoistisk med det? De er bare misunnelige siden du har en mann som sier REIS. Hør på mannen din du! Ingen hadde vel akket seg om DU måtte klart ungene alene en uke? 9 og 14, da kan de også ta litt ansvar selv. Og så hr du mer å by på både som mamma og kone når du er tilbake. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Såpass egoist syns jeg jammen man kan koste på seg å være! God tur. :-) 0 Siter
Velouria Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Det skal du bare gjøre, jeg hadde garantert reist uten et snev av dårlig samvittighet, tenk så deilig for alle når du kommer uthvilt og fornøyd hjem fra ferie! 0 Siter
Velouria Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Forresten, hadde de reagert på samme måte om det var mannen din som skulle reise bort? Sannsynligvis ikke, og visst de hadde gjort det hadde de sikkert foreslått at han gjorde fordi han hadde en elskerinne Sjalue, sure og bitre kjerringer er det nok av. 0 Siter
Gjest GOD TUR !!! Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Etter alle disse positive svarene du har fått her, så håper jeg at flybilletten er bestilt ) !! Dette har du godt av ! 0 Siter
org Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Reis! Hadde mannen din satt seg i mot det, hadde saken vært en annen, synes 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.