Gå til innhold

Sivilisasjonen er bare et tynt lag - under er vi dyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Glem IQ for et øyeblikk.

Tror du mest trenger en hukommelsestest, da den tydligvis er svært dårlig.

Det stemmer faktisk - det er jeg som roter. Det var du som insisterte på at jeg skulle oppgi mine "resultater". Til slutt gjorde jeg det, hvorpå jeg _samtidig_ påpekte uviktigheten av slike tester og resultatene derav. Etter det ble det stille - og alle som kjenner deg her inne vet selvfølgelig at hadde du hatt noen høyere resultater, så hadde du sagt det.

Ergo - noen "briljering" har jeg aldri bedrevet.

".................................."

Skrevet

Uhm...nei. Du nevnte hva du hadde i IQ, som en utfordring. Jeg lot være å svare med en gang, tror jeg, før jeg svarte hva jeg hadde samtidig som jeg avviste betydningen av slike tester.

"...................................."

Hehe...du er jo i så fall selv et godt eksempel på at gode resultater i slike tester ikke må tillegges vekt.

Skrevet

Det stemmer faktisk - det er jeg som roter. Det var du som insisterte på at jeg skulle oppgi mine "resultater". Til slutt gjorde jeg det, hvorpå jeg _samtidig_ påpekte uviktigheten av slike tester og resultatene derav. Etter det ble det stille - og alle som kjenner deg her inne vet selvfølgelig at hadde du hatt noen høyere resultater, så hadde du sagt det.

Ergo - noen "briljering" har jeg aldri bedrevet.

".................................."

Igjen konkluderer du i henhold til egen fri fantasi. Å skrive et eller annet fiktivt resultat av en IQ-test hadde ikke kostet meg noe mer enn det kostet deg når du gjorde det.

Du står for både briljeringen, avstandstagene til egen briljering og i det hele tatt så mye usamenhenhgende rør at det er rart at du tidligere i dag greide å skrive noe så fornuftig som det jeg kommenterte i utgangspunktet.

Skrevet

Igjen konkluderer du i henhold til egen fri fantasi. Å skrive et eller annet fiktivt resultat av en IQ-test hadde ikke kostet meg noe mer enn det kostet deg når du gjorde det.

Du står for både briljeringen, avstandstagene til egen briljering og i det hele tatt så mye usamenhenhgende rør at det er rart at du tidligere i dag greide å skrive noe så fornuftig som det jeg kommenterte i utgangspunktet.

Blah-blah-blah. Jeg visste at du kom til å forsøke å vri det til det vanlige tullet ditt. Hadde du hatt et intellekt som var mer utviklet enn en tenåring, og noe som helst å komme med, så hadde jeg neppe giddet å si noe.

"....................................."

Skrevet

Blah-blah-blah. Jeg visste at du kom til å forsøke å vri det til det vanlige tullet ditt. Hadde du hatt et intellekt som var mer utviklet enn en tenåring, og noe som helst å komme med, så hadde jeg neppe giddet å si noe.

"....................................."

Så. Nå som du har trynet, surret og dummet deg ut nok engang, forventer vi vel bare det sedvanlige *gjespet* ditt, før ringen nok engang er sluttet.

Skrevet

*Gjesp*

".............................."

Skrevet

Så. Nå som du har trynet, surret og dummet deg ut nok engang, forventer vi vel bare det sedvanlige *gjespet* ditt, før ringen nok engang er sluttet.

Tja...kan du definére "tryne" og "dumme seg ut" i forbindelse med at jeg villig innrømmer at jeg rotet? Ikke? What a surprise? Din psykelige trang til å forsøke å latterliggjøre andre i krampaktige forsøke på å få deg selv til å fremstå som noe annet enn en desillusjonert, innavlet lavpanne er direkte komisk, "morsk". Hadde jeg ikke hatt bedre ting å gjøre, så hadde både jeg og rævva mi ledd av deg.

*Gjesp*

"..................................."

Skrevet

Tja...kan du definére "tryne" og "dumme seg ut" i forbindelse med at jeg villig innrømmer at jeg rotet? Ikke? What a surprise? Din psykelige trang til å forsøke å latterliggjøre andre i krampaktige forsøke på å få deg selv til å fremstå som noe annet enn en desillusjonert, innavlet lavpanne er direkte komisk, "morsk". Hadde jeg ikke hatt bedre ting å gjøre, så hadde både jeg og rævva mi ledd av deg.

*Gjesp*

*Gjesp*

Skrevet

*Gjesp*

Satte selvsagt stor pris på at du er mann til å innrømme feil slik du gjorde. Det vitner om karakter.

Men det bør jo ikke slutte der, men la det omfatte 90% av alt annet du skriver her også.

Skrevet

Satte selvsagt stor pris på at du er mann til å innrømme feil slik du gjorde. Det vitner om karakter.

Men det bør jo ikke slutte der, men la det omfatte 90% av alt annet du skriver her også.

*Gjesp*

"................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...