Prozak Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Glem IQ for et øyeblikk. Tror du mest trenger en hukommelsestest, da den tydligvis er svært dårlig. Det stemmer faktisk - det er jeg som roter. Det var du som insisterte på at jeg skulle oppgi mine "resultater". Til slutt gjorde jeg det, hvorpå jeg _samtidig_ påpekte uviktigheten av slike tester og resultatene derav. Etter det ble det stille - og alle som kjenner deg her inne vet selvfølgelig at hadde du hatt noen høyere resultater, så hadde du sagt det. Ergo - noen "briljering" har jeg aldri bedrevet. ".................................." 0 Siter
gripp Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Uhm...nei. Du nevnte hva du hadde i IQ, som en utfordring. Jeg lot være å svare med en gang, tror jeg, før jeg svarte hva jeg hadde samtidig som jeg avviste betydningen av slike tester. "...................................." Hehe...du er jo i så fall selv et godt eksempel på at gode resultater i slike tester ikke må tillegges vekt. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Det stemmer faktisk - det er jeg som roter. Det var du som insisterte på at jeg skulle oppgi mine "resultater". Til slutt gjorde jeg det, hvorpå jeg _samtidig_ påpekte uviktigheten av slike tester og resultatene derav. Etter det ble det stille - og alle som kjenner deg her inne vet selvfølgelig at hadde du hatt noen høyere resultater, så hadde du sagt det. Ergo - noen "briljering" har jeg aldri bedrevet. ".................................." Igjen konkluderer du i henhold til egen fri fantasi. Å skrive et eller annet fiktivt resultat av en IQ-test hadde ikke kostet meg noe mer enn det kostet deg når du gjorde det. Du står for både briljeringen, avstandstagene til egen briljering og i det hele tatt så mye usamenhenhgende rør at det er rart at du tidligere i dag greide å skrive noe så fornuftig som det jeg kommenterte i utgangspunktet. 0 Siter
Prozak Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Igjen konkluderer du i henhold til egen fri fantasi. Å skrive et eller annet fiktivt resultat av en IQ-test hadde ikke kostet meg noe mer enn det kostet deg når du gjorde det. Du står for både briljeringen, avstandstagene til egen briljering og i det hele tatt så mye usamenhenhgende rør at det er rart at du tidligere i dag greide å skrive noe så fornuftig som det jeg kommenterte i utgangspunktet. Blah-blah-blah. Jeg visste at du kom til å forsøke å vri det til det vanlige tullet ditt. Hadde du hatt et intellekt som var mer utviklet enn en tenåring, og noe som helst å komme med, så hadde jeg neppe giddet å si noe. "....................................." 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Blah-blah-blah. Jeg visste at du kom til å forsøke å vri det til det vanlige tullet ditt. Hadde du hatt et intellekt som var mer utviklet enn en tenåring, og noe som helst å komme med, så hadde jeg neppe giddet å si noe. "....................................." Så. Nå som du har trynet, surret og dummet deg ut nok engang, forventer vi vel bare det sedvanlige *gjespet* ditt, før ringen nok engang er sluttet. 0 Siter
Prozak Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Igjen konkluderer du i henhold til egen fri fantasi. Å skrive et eller annet fiktivt resultat av en IQ-test hadde ikke kostet meg noe mer enn det kostet deg når du gjorde det. Du står for både briljeringen, avstandstagene til egen briljering og i det hele tatt så mye usamenhenhgende rør at det er rart at du tidligere i dag greide å skrive noe så fornuftig som det jeg kommenterte i utgangspunktet. *Gjesp* ".............................." 0 Siter
Prozak Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Så. Nå som du har trynet, surret og dummet deg ut nok engang, forventer vi vel bare det sedvanlige *gjespet* ditt, før ringen nok engang er sluttet. Tja...kan du definére "tryne" og "dumme seg ut" i forbindelse med at jeg villig innrømmer at jeg rotet? Ikke? What a surprise? Din psykelige trang til å forsøke å latterliggjøre andre i krampaktige forsøke på å få deg selv til å fremstå som noe annet enn en desillusjonert, innavlet lavpanne er direkte komisk, "morsk". Hadde jeg ikke hatt bedre ting å gjøre, så hadde både jeg og rævva mi ledd av deg. *Gjesp* "..................................." 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Tja...kan du definére "tryne" og "dumme seg ut" i forbindelse med at jeg villig innrømmer at jeg rotet? Ikke? What a surprise? Din psykelige trang til å forsøke å latterliggjøre andre i krampaktige forsøke på å få deg selv til å fremstå som noe annet enn en desillusjonert, innavlet lavpanne er direkte komisk, "morsk". Hadde jeg ikke hatt bedre ting å gjøre, så hadde både jeg og rævva mi ledd av deg. *Gjesp* "..................................." *Gjesp* 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Tja...kan du definére "tryne" og "dumme seg ut" i forbindelse med at jeg villig innrømmer at jeg rotet? Ikke? What a surprise? Din psykelige trang til å forsøke å latterliggjøre andre i krampaktige forsøke på å få deg selv til å fremstå som noe annet enn en desillusjonert, innavlet lavpanne er direkte komisk, "morsk". Hadde jeg ikke hatt bedre ting å gjøre, så hadde både jeg og rævva mi ledd av deg. *Gjesp* "..................................." Satte selvsagt stor pris på at du er mann til å innrømme feil slik du gjorde. Det vitner om karakter. Men det bør jo ikke slutte der, men la det omfatte 90% av alt annet du skriver her også. 0 Siter
Prozak Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Satte selvsagt stor pris på at du er mann til å innrømme feil slik du gjorde. Det vitner om karakter. Men det bør jo ikke slutte der, men la det omfatte 90% av alt annet du skriver her også. *Gjesp* "................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.