Gå til innhold

Puppestr

Gjest pulp fiction

Anbefalte innlegg

Gjest pulp fiction
Skrevet

Har sett før bilder av Aylar nå i forbindelse med at hun skal fjerne puppeinnleggene sine.

De puppene hun hadde før er jo penere og større enn de jeg har, det får meg jo til å føle meg skikkelig bra da.

Er det virkelig så ille å ha små pupper? Synes folk før puppene hennes er bitte bitte små? Eller er de vanlige for ei lita nett jente som henne?

Skrevet

Jeg har ikke studert puppene hennes hverken før eller nå. Jeg vet ikke hvilken størrelse hun har operert dem til nå, men de er jo store.

Antar at du har helt rett i at den gamle størrelsen var passende for henne.

Det er virkelig helt unormalt at vi alle skal ha samme størrelse på brystene. Vi skal være forskjellige, og ulike menn liker ulike pupper.

Noen store, noen små, og aller helst de som sitter på den personen de er glad i, uansett form og størrelse.

Skrevet

Jeg synes Aylar har alt for store pupper til den kroppen hun har, og finner det over hode ikke sexy - tvert om.

Min smak er at mindre pupper er mer sexy enn store - og det har jeg alltid synes.

Ikke minst holder de vanligvis også fasongen bedre over tid:-)

Skrevet

Jeg ble litt glad da jeg leste at Aylar måtte fjerne silikonen, for jeg blir litt provosert av alle de slanke, nette damene med store,falske pupper. Ok, så er jeg nok litt misunnelig, siden jeg selv er en helt vanlig b-cup, men de passer veldig fint til resten av kroppen min :) Og jeg synes Aylar ser vel så bra ut med sine "egne" pupper, siden hun er så liten selv.

Skulle ønske det ble satt mer fokus på naturlige pupper - i alle størrelser.

Aylar mister kanskje litt av sitt sexy image uten silikonpuppene, og det er synd. Hadde vært veldig bra om FHM og Mann kunne ha noen coverjenter med små pupper en gang i blant også ;)

Gjest pulp fiction
Skrevet

Jeg synes Aylar har alt for store pupper til den kroppen hun har, og finner det over hode ikke sexy - tvert om.

Min smak er at mindre pupper er mer sexy enn store - og det har jeg alltid synes.

Ikke minst holder de vanligvis også fasongen bedre over tid:-)

Hva synes du om før puppene hennes da? Litt for små?http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/09/02/442167.html

Gjest orginull
Skrevet

Aylar var jo kjempefin før de digre puppene også. Hun burde IKKE operert inn innlegg. Hun hadde jo sett bra ut uten pupper i det hele tatt :op Hun kunne vertfall moderert seg litt. Tenk hvordan de blir seendes ut nå da,som noen uttygde griseører,om hun ikke får inn nye,litt mindre denne gangen forhåpentligvis.

Gjest for store:(
Skrevet

Jeg synes det er veldig fint med små pupper, og så virker det praktisk:) Skjønner ikke dem som putter inn silikon. Misunner dem som har a-og b-cup,jeg. Når jeg trener f.eks., er puppene mine alltid i veien. Bruker c-cup, og skulle gitt mye for mindre pupper. De står heller ikke så godt i stil til resten av kroppen min, for jeg er ganske så liten både i den ene og den andre retningen:) Men, når det er sagt, så er det vel ofte slik at man ønsker seg det man ikke har. De med slett hår vil ha krøller og omvendt. Slik er det nok også når det kommer til bryststørrelsen.

Skrevet

Små pupper er nøyaktig like pent, sexy etc. som store pupper - det er bare to forskjellige ting. Selv har jeg overhodet ingen preferanse mht. pupperstørrelse.

"................................."

Gjest pulp fiction
Skrevet

Små pupper er nøyaktig like pent, sexy etc. som store pupper - det er bare to forskjellige ting. Selv har jeg overhodet ingen preferanse mht. pupperstørrelse.

"................................."

Men små pupper synes jo liksom ikke så mye, er ikke noe blikkfang. Blir liksom ikke så mye styr om ei med små pupper viser dem fram i forhold til ei med store, om du er med?

Ikke er det så mye å leke med heller. Tror liksom det ville vært ganske så mye mer effektivt å dra frem puppene for å forføre noen med litt større pupper. Pupper som liksom går litt ut fra kroppen og ikke blir to speilegg når man ligger ned.

Skrevet

Men små pupper synes jo liksom ikke så mye, er ikke noe blikkfang. Blir liksom ikke så mye styr om ei med små pupper viser dem fram i forhold til ei med store, om du er med?

Ikke er det så mye å leke med heller. Tror liksom det ville vært ganske så mye mer effektivt å dra frem puppene for å forføre noen med litt større pupper. Pupper som liksom går litt ut fra kroppen og ikke blir to speilegg når man ligger ned.

Det er jo smak og behag, selvfølgelig. Men jeg mener det jeg sa. Jeg har "prøvd" de aller fleste varianter :-)

"....................................."

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Er det ikke helheten på kroppen som folk ser på da? Vet ikke jeg, men jeg liker nå å innbille meg det.

Pupper er nå bare en liten del av kroppen.

Skrevet

Små pupper er fint, det. Jeg skulle gjerne hatt små pupper.

*sukk*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...