Gå til innhold

Jaggu litt av ei feriekasse

Anbefalte innlegg

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Jeg har store problemer med å stable på beina noe som helst sympati med sånne, ehm, idioter som går rundt med sånne summer i cash. Sorry, mac.

Skrevet

Jeg har store problemer med å stable på beina noe som helst sympati med sånne, ehm, idioter som går rundt med sånne summer i cash. Sorry, mac.

Samme her? Hvem som er så dum at de betaler en leilighet cash da? Er det ikke vanlig at det foregår via en advokats konto?

Skrevet

Ja, han skulle visst kjøpe en ferieleilighet for pengene.

Men CASH??? Og la slike summer ligge på rommet???

Har man ikke ulike former for økonomiske transaksjoner i Spania?

Hadde jeg blitt frastjålet slike summer i kontanter, så hadde jeg vært altfor flau til å stå fram i avisen! Kanskje ikke turt å anmelde det hele engang... Det er jo bare for dumt å ha slike summer liggende!

Skrevet

Skadefryd er en slem ting, men sorry, det bare sprenger på her.

:)

Gjest teatrika
Skrevet

Samme her? Hvem som er så dum at de betaler en leilighet cash da? Er det ikke vanlig at det foregår via en advokats konto?

Hehe, Timeshare i Spania?? Tror ikke det går om noe advokatkontor nei:-)

Skrevet

Ja, det var jo dumt å ha så mye cash.

Men tyveriet skjedde mens de var på balkongen! Her lukter det svidd! Og at andre gjester også har blitt utsatt for tyveri på rommet, forsterker bare følelsen...

Typisk at mange nesten godter seg når andre var dumme da de skulle kjøpe seg noe de selv ikke har råd til. Kan dere ikke bare tenke dere at det var 7.000,- da, og konsentrere dere om resten av fakta?

Skrevet

Men å legge så mye penger på et hotellrom i syden er jo å be om det....herregud - jeg kjefta på eksen som mista 700 euro i syden nå -på samme vis. Bruk minibankkort!!! man må tåle de 30-kroners gebyrene gitt.

Skrevet

Ja, det var jo dumt å ha så mye cash.

Men tyveriet skjedde mens de var på balkongen! Her lukter det svidd! Og at andre gjester også har blitt utsatt for tyveri på rommet, forsterker bare følelsen...

Typisk at mange nesten godter seg når andre var dumme da de skulle kjøpe seg noe de selv ikke har råd til. Kan dere ikke bare tenke dere at det var 7.000,- da, og konsentrere dere om resten av fakta?

Gode poenger her!

Skrevet

Nei, faktisk ikke.

Jeg har en kollega av det rimelige seriøse slaget som måtte smugle kontanter til Spania da han skulle betale leiligheten han har kjøpt. Det er helt vanlig med penger under bordet, og disse må gjerne betales kontant.

Skrevet

Hehe, Timeshare i Spania?? Tror ikke det går om noe advokatkontor nei:-)

nei sant nok, men er de så dum så er det til pass for dem. Kjøper man leilighet svart er men jo ikke særlig glup....

Gjest teatrika
Skrevet

nei sant nok, men er de så dum så er det til pass for dem. Kjøper man leilighet svart er men jo ikke særlig glup....

Nei ikke sant? Og da kan man ikke regne med at man klarer å passe skikkelig på pengen sine heller...Ingen sympati å spore fra meg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...