collins Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=288805 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Jeg har store problemer med å stable på beina noe som helst sympati med sånne, ehm, idioter som går rundt med sånne summer i cash. Sorry, mac. 0 Siter
Aryane Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Jeg har store problemer med å stable på beina noe som helst sympati med sånne, ehm, idioter som går rundt med sånne summer i cash. Sorry, mac. Samme her? Hvem som er så dum at de betaler en leilighet cash da? Er det ikke vanlig at det foregår via en advokats konto? 0 Siter
Gemini Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Ja, han skulle visst kjøpe en ferieleilighet for pengene. Men CASH??? Og la slike summer ligge på rommet??? Har man ikke ulike former for økonomiske transaksjoner i Spania? Hadde jeg blitt frastjålet slike summer i kontanter, så hadde jeg vært altfor flau til å stå fram i avisen! Kanskje ikke turt å anmelde det hele engang... Det er jo bare for dumt å ha slike summer liggende! 0 Siter
Elbereth Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Skadefryd er en slem ting, men sorry, det bare sprenger på her. 0 Siter
Gjest teatrika Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Samme her? Hvem som er så dum at de betaler en leilighet cash da? Er det ikke vanlig at det foregår via en advokats konto? Hehe, Timeshare i Spania?? Tror ikke det går om noe advokatkontor nei:-) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Ja, det var jo dumt å ha så mye cash. Men tyveriet skjedde mens de var på balkongen! Her lukter det svidd! Og at andre gjester også har blitt utsatt for tyveri på rommet, forsterker bare følelsen... Typisk at mange nesten godter seg når andre var dumme da de skulle kjøpe seg noe de selv ikke har råd til. Kan dere ikke bare tenke dere at det var 7.000,- da, og konsentrere dere om resten av fakta? 0 Siter
flisa Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Men å legge så mye penger på et hotellrom i syden er jo å be om det....herregud - jeg kjefta på eksen som mista 700 euro i syden nå -på samme vis. Bruk minibankkort!!! man må tåle de 30-kroners gebyrene gitt. 0 Siter
morsan Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Ja, det var jo dumt å ha så mye cash. Men tyveriet skjedde mens de var på balkongen! Her lukter det svidd! Og at andre gjester også har blitt utsatt for tyveri på rommet, forsterker bare følelsen... Typisk at mange nesten godter seg når andre var dumme da de skulle kjøpe seg noe de selv ikke har råd til. Kan dere ikke bare tenke dere at det var 7.000,- da, og konsentrere dere om resten av fakta? Gode poenger her! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Samme her? Hvem som er så dum at de betaler en leilighet cash da? Er det ikke vanlig at det foregår via en advokats konto? Nei, faktisk ikke. Jeg har en kollega av det rimelige seriøse slaget som måtte smugle kontanter til Spania da han skulle betale leiligheten han har kjøpt. Det er helt vanlig med penger under bordet, og disse må gjerne betales kontant. 0 Siter
Aryane Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Hehe, Timeshare i Spania?? Tror ikke det går om noe advokatkontor nei:-) nei sant nok, men er de så dum så er det til pass for dem. Kjøper man leilighet svart er men jo ikke særlig glup.... 0 Siter
Gjest teatrika Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 nei sant nok, men er de så dum så er det til pass for dem. Kjøper man leilighet svart er men jo ikke særlig glup.... Nei ikke sant? Og da kan man ikke regne med at man klarer å passe skikkelig på pengen sine heller...Ingen sympati å spore fra meg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.