Gå til innhold

Fredagsfølelsen

Anbefalte innlegg

Gjest Ja til fredager
Skrevet

Er det bare meg, eller stiger humørkurven jevnt og trutt gjennom hele uka, før den topper seg med et jubelskrik på fredag? Hurra, det er helg!

Skrevet

Jeg har det likedan!

Fredagsettermiddager og

-kvelder er "hellige" hos oss!

Støtter jubelen for fredager!!!

Gjest orginull
Skrevet

Spesiellt når jeg gikk på skolen var fredagene når dagen var over helt topp. Men jeg hater søndager,kanskje fordi den gir assosiasjoner til bakfyll kombinert med en vaskejobb som jeg bruker å gjøre den dagen.

Skrevet

Vanligvis har jeg også den fredagsfølelsen, men i dag kom straffen for at jeg var sykmeldt hele forrige uke. Det dumpet ned en bunke arbeid i fanget mitt, og det er ting som haster å få unnagjort :o(((

Får vel bare kaste meg i det, men akkurat nå sliter jeg med arbeidslysten. Dessuten har jeg avtaler utover hele ettermiddagen, så i dag ser det dårlig ut å få gjort noe som helst.

Så det blir vel å jobbe i hele morgen. Meg og en venninne skal ha en skikkelig jentekveld i morgen, så forhåpentligvis får jeg gjort mye på dagtid slik at lørdagsfølelsen ruller inn utpå ettermiddagen.....

Får prøve å komme igang....

HA EN FIN HELG!!!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Har samme følelsen. Når jeg kommer hjem i dag, skal jeg bare avslutte et prosjekt jeg begynte med i går. Nemlig legge vekk for små klær fra klesskapet til minstemor. Det var ingen liten jobb, og forløpig ligger en en kjempehaug midt på soveromsgulvet.

Nesten ingenting igjen i hyllene.

Når mannen min kommer hjem fra jobben i kveld, reiser vi rett til sommerhuset,til en annen type jobb. Oppussing som vi har drevet med i hele sommer, men det er bare morsomt da, og nå har vi ikke mye igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...