Gjest Ja til fredager Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Er det bare meg, eller stiger humørkurven jevnt og trutt gjennom hele uka, før den topper seg med et jubelskrik på fredag? Hurra, det er helg! 0 Siter
puttelull Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Jeg har det likedan! Fredagsettermiddager og -kvelder er "hellige" hos oss! Støtter jubelen for fredager!!! 0 Siter
Gjest orginull Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Spesiellt når jeg gikk på skolen var fredagene når dagen var over helt topp. Men jeg hater søndager,kanskje fordi den gir assosiasjoner til bakfyll kombinert med en vaskejobb som jeg bruker å gjøre den dagen. 0 Siter
Aryane Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Vanligvis har jeg også den fredagsfølelsen, men i dag kom straffen for at jeg var sykmeldt hele forrige uke. Det dumpet ned en bunke arbeid i fanget mitt, og det er ting som haster å få unnagjort ((( Får vel bare kaste meg i det, men akkurat nå sliter jeg med arbeidslysten. Dessuten har jeg avtaler utover hele ettermiddagen, så i dag ser det dårlig ut å få gjort noe som helst. Så det blir vel å jobbe i hele morgen. Meg og en venninne skal ha en skikkelig jentekveld i morgen, så forhåpentligvis får jeg gjort mye på dagtid slik at lørdagsfølelsen ruller inn utpå ettermiddagen..... Får prøve å komme igang.... HA EN FIN HELG!!! 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Har samme følelsen. Når jeg kommer hjem i dag, skal jeg bare avslutte et prosjekt jeg begynte med i går. Nemlig legge vekk for små klær fra klesskapet til minstemor. Det var ingen liten jobb, og forløpig ligger en en kjempehaug midt på soveromsgulvet. Nesten ingenting igjen i hyllene. Når mannen min kommer hjem fra jobben i kveld, reiser vi rett til sommerhuset,til en annen type jobb. Oppussing som vi har drevet med i hele sommer, men det er bare morsomt da, og nå har vi ikke mye igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.