Gå til innhold

Dumme norske turister

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=288805

Sitat:

"Da han kom inn, merket han at både videokamera, fotoapparat og 85.000 euro i kontanter var forduftet."

Og når du først har gjort noe så idiotisk, så går du i tillegg til avisene med det???

Som han så er jeg også sjokkert - men det er over hvor dum det går an å bli, og ikke over hva som hendte han.

I tillegg er han freidig nok til å kritisere Ving som har valgt et "slikt hotel"?

Det man burde kritisere Ving for er at de har latt slike som han få reise på chartertur til utlandet......

Gjest snøball
Skrevet

Hvorfor ta ut SÅ mye penger i utlandet, når det er SÅ risikabelt, istedentfor å ha de i banken og kjøpe det huset han ønsker seg med bankkort? Herregud. Man skal tenke litt...men det finnes vel sånne også som ikke gjør det heller...

Og hvorfor sto døra ulåst?

Skrevet

Hvorfor ta ut SÅ mye penger i utlandet, når det er SÅ risikabelt, istedentfor å ha de i banken og kjøpe det huset han ønsker seg med bankkort? Herregud. Man skal tenke litt...men det finnes vel sånne også som ikke gjør det heller...

Og hvorfor sto døra ulåst?

En låst dør er som regel barnemat for dyktige tyver, så det hjelper uansett lite. Og hotelldørlåser i syden er vel ikke akkurat kjent for å være spesielt gode.

Men det burde være forbudt å være så naiv og dum....

Skrevet

Kommer ikke noe medlidenhet fra meg i alle fall.

Som du sa - hva er galt med å bruke bankkort?! Man går bare ikke rundt med 700.000,- cash.

Skrevet

Enkelte er bare helt låste i hue.

Hvis man løper rundt med 690000 kroner mer i lommeboka enn reiseforsikringa dekker, har man faen meg bedt om det.

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Det beste er kritikken mot Ving. ER det mulig liksom??? JEg bare rister på hodet over sånne folk. Intet hotell kan være 100% tyverisikkert- da er du i fengsel og ikke på ferie.

Og dusten som tar ut så mye cash- flirer rått. Selvfølgelig har noen fått med seg at han har tatt ut så mye penger og fulgt etter ham, alternativt har den ansatte i banken tipset noen dårlige bekjentskaper og så deler de byttet. Ikke så uvanlig.

Skrevet

Hotellrommene er vel utstyrt med safe som man kan leie. Han burde nok spandert noen få kroner på det.. Uansett, å ta ut så mye penger er idioti enten det er i syden eller her. Denne mannen burde selvsagt vært en case for overformynderiet, ikke overlatt til seg selv i syden..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...