Lips1365380508 Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Er det noen som kan anbefalle en god en? Prøver å vaske håret hver tredje dag, istedenfor annen hver,men det er rett og slett umulig, for det blir fett etter halv annen dag. Har prøvd mange,men er ikke fornøyd. Har også brukt en fra frisøren, Cerastase, tror jeg den heter, men den virket heller ikke. Prøver også å bruke minst mulig hårspray og slike ting,men det hjelper ikke hvis hodebunnen er fett... Hvilken syns dere er god? Før vasket jeg hver dag,men ble drittlei. Har langt hår, og gadd ikke "style" den hver eneste morgen. Å gå over til annen hver dag var greit, og mindre slitsomt,men nå vil jeg prøve å vaske hver tredje dag. 0 Siter
Gjest hodeoghår Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Problemer med fett hår kan ha sammenheng med hvordan tilstanden er i hodebunnen. Hårsekkene skiller ut talg, man svetter - det er en del naturlige prosesser her som ikke alle er bevisste på. Fordi shampoer flest er laget primært med henblikk på selve hårmanken, har de ikke innholdsstoffer som er nødvendige for at hodebunnen skal bli ren og fin. Du bør prøve et produkt som heter Hodebunnsrens. Du finner det nok helst i en helsekostbutkk. Vask hver 3. dag er det idelle sett fra naturens side. Daglig vask kan bli i overkant. 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 6. september 2005 Forfatter Skrevet 6. september 2005 Problemer med fett hår kan ha sammenheng med hvordan tilstanden er i hodebunnen. Hårsekkene skiller ut talg, man svetter - det er en del naturlige prosesser her som ikke alle er bevisste på. Fordi shampoer flest er laget primært med henblikk på selve hårmanken, har de ikke innholdsstoffer som er nødvendige for at hodebunnen skal bli ren og fin. Du bør prøve et produkt som heter Hodebunnsrens. Du finner det nok helst i en helsekostbutkk. Vask hver 3. dag er det idelle sett fra naturens side. Daglig vask kan bli i overkant. Ah, takk for svar. Da skal jeg prøve den=) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.