Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en 20 år gammel jente.Jeg gikk på trionetta 21 i 2år,men etter jeg begynte å utvikle kviser på kroppen og ganske mye i ansiktet rådet legen meg til å bytte til Microgynon.Det gikk jeg på i hele høst.Men i hele høst hadde jeg urinveisinfeksjon etter urinveisinnfeksjon.Ca 1 gang i mnd.

Jeg var kvalm konstant.Men kvisene ble borte.Homeopaten min sa jeg skulle slutte men Microgynon og gå over til trionetta igjen fordi jeg ikke hadde blitt kvalm tidligere.Så prøvde jeg det forrige måned og jeg ble mye bedre av kvalmen,men kvisene kom med en gang.Legen sa jeg måtte fortsette meg Microgynon og at kvalmen min ikke hadde noe med p-pillene å gjøre.Tirs-ons-torsdag i forrige uke tok jeg Microgynon igjen og ble kvalm igjen.Er det p-pillene jeg reagerer på?

Jeg ringte til legen min og forklarte at jeg igjen var blitt kvalm,og han skrev ut en ny p-pille; Synfase.Er den riktig for meg tror du?Mht kvalme og kviser?

Også skal jeg på ferie snart.For å utsette mensen, hva gjør jeg da?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19674-p-piller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble kvalm av microg.,,.. men det gav seg etterhvert..

Be legen skrive ut marvelon. Det funker ypperlig for meg. Den er bra for huden, bare vær tålmodig..

Eller diane. Disse to er de beste mht til huden. Jeg har prøvd en del, og foreløpig( har brukt marvelon bare 1 brett,,..) funker marvelon bra. Venter bare på brystsprengen som jeg får av alt annet..Og der tror jeg ikke den er bedre..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19674-p-piller/#findComment-86557
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...