Gå til innhold

Helgesnadder - forslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, det ble rikelig nok krøll uten deg.

Men vi hadde en tråd som i gitte øyeblikk inneholdt både babyklærfarger, regler for skoleskyss og skrekkskildringer av provosert abort - og siden annegunn deltok, tenkte jeg dere to kunne spe på med litt mat og vin, slik dere pleier.

God helg!

Hun var litt uoppmerksom der...

Gjest hermetikk
Skrevet

kylling i tica masala saus!

Var ikke spm snadder? Det der er jo vanlig middag?

Skrevet

Var ikke spm snadder? Det der er jo vanlig middag?

middag er snadder for meg. Og tydelig for mange andre og hvis du leser andres svar!

Gjest blomsterløk
Skrevet

middag er snadder for meg. Og tydelig for mange andre og hvis du leser andres svar!

Enig, middag ER snadder.

Skrevet

Enig, middag ER snadder.

:-)

En god middag er det beste snadderet jeg kan få :)

Skrevet

Nettopp!

DET er helgesnadder.

Godt, ja! Noen ganger har vi vurdert familiebrett, men det blir jo litt vulgært for to... :-) Og to-personersbrettet er i grunnen tilstrekkelig.

Skrevet

Altså, det ble rikelig nok krøll uten deg.

Men vi hadde en tråd som i gitte øyeblikk inneholdt både babyklærfarger, regler for skoleskyss og skrekkskildringer av provosert abort - og siden annegunn deltok, tenkte jeg dere to kunne spe på med litt mat og vin, slik dere pleier.

God helg!

God helg til deg også! :)

(HAR vært på polet i dag og kjøpt noen flasker, da..)

Skrevet

Kjøp to feite biff, poteter, fløte, chalottløk, hvitløk, champignoner og diverse krydder.

Så lager du en perfekt biffmiddag med hvitløksgratinerte poteter og champignonstuing.

Til det drikkes vin, cola eller iskald øl.

Skrevet

Hun var litt uoppmerksom der...

Høh! Noen av oss må jo jobbe litt mellom slagene også, vettu. ;)

Skrevet

Godt, ja! Noen ganger har vi vurdert familiebrett, men det blir jo litt vulgært for to... :-) Og to-personersbrettet er i grunnen tilstrekkelig.

Jeg vet hvor jeg skal i morra. Smart Club neste, og rødvinen venter allerede! :o)

Takk for påminnelsen!

Skrevet

Jeg vet hvor jeg skal i morra. Smart Club neste, og rødvinen venter allerede! :o)

Takk for påminnelsen!

Bare hyggelig. Jeg fikk lyst på selv, det blir så altfor mye kjøtt og den slags.

Skrevet

Vi synes det er kjempegodt med hjemmelaget pizza eller hjemmelaget lasagne. (Jeg er kjempeflink på disse også!)

Ellers er det utrolig godt med en god biff, fløtegratinerte poteter, sjysaus (av sjyen etter at du steker biffen) og akkurat passe kokt brokkoli.

Lettvindt er det jo med taco. Gjerne laget med biffkjøtt i stedet for den vanlige kjøttdeigen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...