Gå til innhold

Noen som følger med på "den syvende himmel"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller 7th heaven på tv2

bare lurer på hvor Mary har blitt av jeg

kan noen oppdatere meg?

Skrevet

Tror hun bor sammen med sønnen og mannen sin en annen plass.

Jeg er ikke så oppdatert, men så på i går, og da fikk vi se mannen og sønnen, og fikk inntrykk av at de bodde i en annen by eller noe.

Lips1365380508
Skrevet

Har ikke fulgt med på kjempelenge, (så en episode i går da.) Men flyttet ikke hun hjemmefra, til en annen by, for lenge siden?? Når tvillingene ble født? Men er ikke sikker altså.

Skrevet

Er disse episodene en fortsettelse fra der de slapp sist gang? Eller er det de gamle?

Skrevet

Har ikke sett en episode av det der på EVIGHETER, så jeg fikk helt sjokk da jeg plutselig hadde en fridag og litt tid til TV på formiddagen. Så STORE de har blitt!! Lille Ruthy har pupper og hun andre skal ha unge og han gutten! Lille fyren som plutselig har skjeggvekst og sex og sånn, haha.

Forøvrig aner jeg ikke hva som skjedde med Mary, men jeg vet hun fikk sparken etter å ha stått frem litt for lettkledd i ett eller anna magasin. Kan'kke spille prestedatter da, tydeligvis, dvs.. ikke i USA ;)

Skrevet

Har ikke sett en episode av det der på EVIGHETER, så jeg fikk helt sjokk da jeg plutselig hadde en fridag og litt tid til TV på formiddagen. Så STORE de har blitt!! Lille Ruthy har pupper og hun andre skal ha unge og han gutten! Lille fyren som plutselig har skjeggvekst og sex og sånn, haha.

Forøvrig aner jeg ikke hva som skjedde med Mary, men jeg vet hun fikk sparken etter å ha stått frem litt for lettkledd i ett eller anna magasin. Kan'kke spille prestedatter da, tydeligvis, dvs.. ikke i USA ;)

mener du at hun fikk sparken i virkelighetenn eller fikk hun sparken fra serien?

Skrevet

mener du at hun fikk sparken i virkelighetenn eller fikk hun sparken fra serien?

I virkeligheten :)

Gjest papirtiger
Skrevet

Samme her..og synes de bare blir flere og flere i den familien. 15th heaven snart..

Skrevet

Samme her..og synes de bare blir flere og flere i den familien. 15th heaven snart..

aner ikke hvem denne Martin er,hvor kom han i fra?

Skrevet

Tror hun bor sammen med sønnen og mannen sin en annen plass.

Jeg er ikke så oppdatert, men så på i går, og da fikk vi se mannen og sønnen, og fikk inntrykk av at de bodde i en annen by eller noe.

ja, jeg synes å huske at hun flyttet utenby jeg og. til samme by som han storebroren bodde i en stund.

Gjest papirtiger
Skrevet

aner ikke hvem denne Martin er,hvor kom han i fra?

Aner ikke...klarer ikke å se på denne serien hvis det finnes _noen_ andre alternativer. Og det gjør det som regel :)

Skrevet

Mary er gift med Carlos, og bor nå i New york (hvor Matt også bor). Hun har fått en sønn også. Tingen nå med Mary, er at hun vet ikke om familielivet er for henne, så hun har forlatt mann og barn og ingen vet hvor hun er

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...