Gå til innhold

Lettlaget studentmat

Gjest Savner mammas gryter

Anbefalte innlegg

Gjest Savner mammas gryter
Skrevet

Tips til rimelig (helst iallefall) mat som tar kort tid å lage. Pizza Grandiosa og pølser kjenner jeg til. hehe...

Skrevet

Grønnsakssuppe og godt brød. Nam :) Eller en wok med bare grønnsaker, det er kjempebillig. Karri er rimelig og godt, men det kan ta litt tid. Fordelen er at du kan lage mye og fryse den i porsjoner.

Skrevet

Makaroni med ost ;-) En klassiker!

Ellers så selger de jo av og til fiskegratenger til 10 kr, fiskepinner o.l

Skrevet

Gratinert potetstappe med tunfisk og ketchup! Det syntes iallfall jeg var godt da jeg bodde på hybel. :)

Lag en porsjon ferdigstappe, ha oppi en boks tunfisk (tunfisk i vann, renn av vannet først). Sett det i en form, ha ost over og gratiner til osten er smeltet. Serveres med ketchup. :)

Skrevet

kjøp laks og kok eller stek den i 10 min. kok opp litt brokkoli og ha rømme på. hvis du koker opp litt pasta eller poteter har du et fullverdig måltid

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...