Gjest Savner mammas gryter Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Tips til rimelig (helst iallefall) mat som tar kort tid å lage. Pizza Grandiosa og pølser kjenner jeg til. hehe... 0 Siter
Glimtipper Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Grønnsakssuppe og godt brød. Nam Eller en wok med bare grønnsaker, det er kjempebillig. Karri er rimelig og godt, men det kan ta litt tid. Fordelen er at du kan lage mye og fryse den i porsjoner. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Makaroni med ost ;-) En klassiker! Ellers så selger de jo av og til fiskegratenger til 10 kr, fiskepinner o.l 0 Siter
Freya Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Gratinert potetstappe med tunfisk og ketchup! Det syntes iallfall jeg var godt da jeg bodde på hybel. Lag en porsjon ferdigstappe, ha oppi en boks tunfisk (tunfisk i vann, renn av vannet først). Sett det i en form, ha ost over og gratiner til osten er smeltet. Serveres med ketchup. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 kjøp laks og kok eller stek den i 10 min. kok opp litt brokkoli og ha rømme på. hvis du koker opp litt pasta eller poteter har du et fullverdig måltid 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.