Gå til innhold

Canesten, stikkpille...det renner jo ut jo

Anbefalte innlegg

Gjest canestena
Skrevet

Satt inn en stikkpille igår. (Er ikke sikker på om jeg har sopp, men det har klødd litt så jeg gjør det for sikkerhets skyld). Nå kommer det masse hvitt gørr ut, skal det det?

En ting til; etter jeg hadde satt den inn igår hadde jeg samleie med kjæresten. (Dere vet, man MÅ alltid når det passer minst..) Det gikk helt fint, tror pillen satt så langt inne at det ikke hadde betydning. Om mulig ble jo den bare skøvet mer inn, det kan vel ikke skade?

Fortsetter under...

Skrevet

Det kommer ut sånn som du sier. Og samleie i dag bør du kanskje unngå, for de gangene jeg har tatt sånne piller, så kommer de ut som små, skarpe biter neste dag. De føles skarpe i alle fall, men det er kanskje fordi man er sår? :-)

Skrevet

Ja, det kommer ut sånn, pleier å vare et par dager før alt er ute. Det stikker fordi de små bitene er skarpe.

Tror det står i bruksanvisningen at det skal komme ut sånn også.

Og ikke slutt for tidlig med kremen, da er det stor risiko for å få soppangrepet tilbake. Bruk kremen minst noen dager etter symptomfrihet.

Gjest Hilsen ei som vet
Skrevet

Pillene skal komme ut igjen ja! det forsvinner liksom ikke opp der..det virker uansett! ;)

Men..hvis du leser bruksanvisningen, står det at du ikke skal ha sex med typen den tiden du tar pillen og smører med kremen.

Han skal bruke kremen han også.

Du skjønner..har dere sex når tabl. din begynner å virke, så får du uansett sopp fra han igjen når dere har sex.. Så smitter det over fra den ene til den andre..så da er d lite vits i å ta noe canesten.

Gjest canestena
Skrevet

Pillene skal komme ut igjen ja! det forsvinner liksom ikke opp der..det virker uansett! ;)

Men..hvis du leser bruksanvisningen, står det at du ikke skal ha sex med typen den tiden du tar pillen og smører med kremen.

Han skal bruke kremen han også.

Du skjønner..har dere sex når tabl. din begynner å virke, så får du uansett sopp fra han igjen når dere har sex.. Så smitter det over fra den ene til den andre..så da er d lite vits i å ta noe canesten.

Takk for tips alle sammen.

Men sopp er vel ikke smittsomt, det vedder jeg på at jeg har hørt. Så jeg tror ikke jeg smitter typen hvis vi har sex.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...