Gå til innhold

dol galleriet....?!

Gjest snowehite this time

Anbefalte innlegg

Gjest snowehite this time
Skrevet

hvordan får jeg tilgang til dette, og kan alle legge inn bilde?må man legge inn eget for å se andres? må jeg skrive mitt "riktige" nick under, eller kan jeg ta ett hvilket som helst..? er jo liitt redd fro at noen skal gjenkjenne meg da..:)

Skrevet

Du må ha et fast nick, og ha vært på dol en stund for å få tilgang.

I tillegg må du sende inn bilde av degselv for å se andres.

Gjest someone out there..
Skrevet

Du må ha et fast nick, og ha vært på dol en stund for å få tilgang.

I tillegg må du sende inn bilde av degselv for å se andres.

det har jeg, og har vært på dol i mange år jeg..men må jeg skrive mitt faste nick under bildet?altså det nicket jeg bruker når jeg logger inn? kan ikke bruke ett av mine andre nick? :)

Skrevet

det har jeg, og har vært på dol i mange år jeg..men må jeg skrive mitt faste nick under bildet?altså det nicket jeg bruker når jeg logger inn? kan ikke bruke ett av mine andre nick? :)

Nei, det kan du selvfølgelig ikke. Poenget med siden er ikke at vi skal se bilder av noen vi ikke vet hvem er, men at folket skal få se bilder av et nick de kjenner til.

Skrevet

Nei du må nok skrive ditt faste nick!:) Ellers blir det jo bare et bilde av en eller annen persom ingen vet hvem er.

Skrevet

Selvfølgelig må du bruke ditt vanlige nick under bildet!

Ellers faller jo hele vitsen bort. Du kan ikke bare få tilgang og se på alle andres bilder uten å stå der med nick og bilde selv, vet du ;)

Tenk bare hvis vi andre også skulle brukt et annet nick til bildet istedenfor vårt faste...da hadde som sagt hele vitsen med galleriet vært borte.

Men husk at url'en ikke er offentlig, og ikke legges ut på dol. Det er kun vi som er med i galleriet som vet linken.

Skrevet

Selvfølgelig må du bruke ditt vanlige nick under bildet!

Ellers faller jo hele vitsen bort. Du kan ikke bare få tilgang og se på alle andres bilder uten å stå der med nick og bilde selv, vet du ;)

Tenk bare hvis vi andre også skulle brukt et annet nick til bildet istedenfor vårt faste...da hadde som sagt hele vitsen med galleriet vært borte.

Men husk at url'en ikke er offentlig, og ikke legges ut på dol. Det er kun vi som er med i galleriet som vet linken.

"Det er kun vi som er med i galleriet som vet linken."

Og ofte vet ikke vi linken heller... :(

Skrevet

Carina, jeg skal maile deg linken. :-D

Gjest M.Angelica
Skrevet

Surrehode :P

Skrevet

Nei, det kan du selvfølgelig ikke. Poenget med siden er ikke at vi skal se bilder av noen vi ikke vet hvem er, men at folket skal få se bilder av et nick de kjenner til.

Webcam god nok kvalitet, tror du..?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...