Gå til innhold

Attføring - jobb- attføring i tvil?

Anbefalte innlegg

Gjest Har vært der
Skrevet

Jeg er i attføring på tredje året, men har egentlig lyst til å gå ut i jobb, snarest.

I går fikk jeg innkalling til intervju. Der var jeg i dag, og det gikk helt greit. Saken er at dette er kun et vikariat innen personalforvaltning.

Nå er jeg i tvil. Blir jeg tilbudt jobben, opphører attføringen min, og jeg står uten noe å gjøre, når vikariatet er ferdig.Arbeidsgiver kan selvfølgelig ikke love noe lengre engasjement.

Samtidig må jeg gamble mellom "å få en fot" ut i arbeidslivet, eller fortsette i attføring et år til.

Må i tenkeboksen denne helga, fordi ansettelsen blir bestemt i midten av neste uke.

Da vet jeg ikke hva jeg skal svare. Noen som har fått lignende tilbud? Og hva gjorde dere?

Help!

Skrevet

Hvis du får jobben og du er i stand til å jobbe det som kreves av deg så bør du vel takke ja?!

Spørs hva du gjør i attføringen din. Er du i et løp som det er dumt å avbryte feks langt på vei ift utdanning?

Gjest Har vært der
Skrevet

Hvis du får jobben og du er i stand til å jobbe det som kreves av deg så bør du vel takke ja?!

Spørs hva du gjør i attføringen din. Er du i et løp som det er dumt å avbryte feks langt på vei ift utdanning?

Er allerede ferdig med et toårig løp. Har etterslep på et fag, grunnet barns sykdom.

Startet på tredje året i høst. Søkte i vår om å få utvidet til tre, fordi jeg i utgpkt fikk to år. Fikk det innvilget, men når denne perioden er over, da er det over også. ;-) Ikke sikkert jeg er så heldig til våren...

Ja, jeg er veldig i tvil...

Skrevet

Er allerede ferdig med et toårig løp. Har etterslep på et fag, grunnet barns sykdom.

Startet på tredje året i høst. Søkte i vår om å få utvidet til tre, fordi jeg i utgpkt fikk to år. Fikk det innvilget, men når denne perioden er over, da er det over også. ;-) Ikke sikkert jeg er så heldig til våren...

Ja, jeg er veldig i tvil...

Jeg ville tatt opp problemstillingen med Aetat, tror jeg. Om du får tilbud om stillingen og du takker ja og det viser seg å innebære kun et kort vikariat er det dumt om du ikke kan ta igjen det tapte på skolen igjennom attføring senere.

Kan hende det går an å skissere ulike løsninger på dette!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...