Gå til innhold

Frp-velgere er selv svakerestilte

Anbefalte innlegg

Skrevet

I grunn synd at bensinprisen gikk så mye opp og flykapreren av utenlandsk opprinnelse ble tatt for omfattende og organisert narkosmugling akkurat nå.

I disse førvalgtider.

*Tenke-tenke* kanskje mine to venninner som ble feid over på AUF-sommerleir for et utall år siden skulle stå fram?

"*Tenke-tenke* kanskje mine to venninner som ble feid over på AUF-sommerleir for et utall år siden skulle stå fram?"

Ja, hvorfor gjør de ikke det?

De var vel over 16 antar jeg, og da har de vel ifølge loven råderett over egen kropp. Men om vettet er der, er jo en annen sak. Det være seg om de stemmer ditt eller datt.

Noe jeg har gått glipp av?

Gjest papirtiger
Skrevet

Det er mye rart å lese på dol, og da spesielt fra folk som kaller seg sosialister.

Her meldes nå at folk med lavere utdanning ikke vet sitt eget beste (stemme SV).

De mange som vasker opp dritten etter oss, kjører søppelet, arbeider på lagre, kjører varebil og sitter i kassa på Rimi forstår hvor "velmenende" denne kritikken fra sosialistene er, og skyr følgelig SV o.l. som pesten..

Fikk ærlig talt ikke med meg meningen i ditt innlegg.. Hvordan var det svar på det jeg skrev..?

Gjest skrævadottir
Skrevet

"*Tenke-tenke* kanskje mine to venninner som ble feid over på AUF-sommerleir for et utall år siden skulle stå fram?"

Ja, hvorfor gjør de ikke det?

De var vel over 16 antar jeg, og da har de vel ifølge loven råderett over egen kropp. Men om vettet er der, er jo en annen sak. Det være seg om de stemmer ditt eller datt.

Noe jeg har gått glipp av?

Det var meget betenkelig og umoralsk, etter den tidens moral. Edru var de ikke, og gutta var _mye_ eldre, og _mye_ høyere i hierarkiet.

Skal vi regulere moralen etter tida, var det svært forkastelig, og gutta skulle vært pisket offentlig og druknet i en sekk.

Gjest Blekkrolf
Skrevet

Hvilke fremmede elsker du?

Og hvilke fremmede hater FRP?

Hilke fremmede ønsker den jevne nordmann vekommen?

Jeg har ikke inntrykk av at f eks SV eler AP ønsket noen utlendinger velkomne i 1974 med sine uttalelser??

*Hvilke fremmede elsker du?

Og hvilke fremmede hater FRP?

Hilke fremmede ønsker den jevne nordmann vekommen?*

Jeg elsker nordlendinger og samer, mens Frp hater Floinger har jeg hørt.

Og alle(unntatt Frp) elsker vi danskene.

Skrevet

Det var meget betenkelig og umoralsk, etter den tidens moral. Edru var de ikke, og gutta var _mye_ eldre, og _mye_ høyere i hierarkiet.

Skal vi regulere moralen etter tida, var det svært forkastelig, og gutta skulle vært pisket offentlig og druknet i en sekk.

Ja, det kan så være etter dine utsagn, men hva har det med saken å gjøre nå. Valg 2005?

Jeg tror alle partiene har sine svin på skogen - det er en godt skjult hemmelighet.

Bondevik f.eks. har en sønn utenfor ekteskap, ja mens han var gift, og det er vel heller ikke passende en prest som er statsminister.

Jeg tror vi begge vet hvem som er den mest reale, og ikke minst hvem som er arveprinsessa.

Det kunne vært fabelaktig gøy å sett hva de fikk til.

Gjest Blekkrolf
Skrevet

Ja, det kan så være etter dine utsagn, men hva har det med saken å gjøre nå. Valg 2005?

Jeg tror alle partiene har sine svin på skogen - det er en godt skjult hemmelighet.

Bondevik f.eks. har en sønn utenfor ekteskap, ja mens han var gift, og det er vel heller ikke passende en prest som er statsminister.

Jeg tror vi begge vet hvem som er den mest reale, og ikke minst hvem som er arveprinsessa.

Det kunne vært fabelaktig gøy å sett hva de fikk til.

Jeg har også hørt om Bondeviks uekte sønn, men hvordan fikk du vite det?

Nei fra spøk til alvor!Men hvem trodde at den mannen var den uskyldigheta han utga(og utgir) seg for å være?han har sine sorte svin på skogen som alle andre.Han er akkurat som alle andre forstandere.

Skrevet

Jeg har også hørt om Bondeviks uekte sønn, men hvordan fikk du vite det?

Nei fra spøk til alvor!Men hvem trodde at den mannen var den uskyldigheta han utga(og utgir) seg for å være?han har sine sorte svin på skogen som alle andre.Han er akkurat som alle andre forstandere.

Ingen kommentar. Det blir bare slettet.

Skrevet

Hvem er du som skriver under nicket "gripp" med to pe ér?

Dårlig fantasi?

Grip ble utestengt og kom tilbake som gripp.

Gjest Blekkrolf
Skrevet

Ingen kommentar. Det blir bare slettet.

Ja akkurat, skjønner! ;)

Men jeg lurer på om du vet det samme som meg,,,noe med damer,,,masse damer, passord:inn-ut*kremt*

Vi må ta dette på en chat en gang, ikke lov å skrive for mange sannheter her*kremt igjen*

Skrevet

Ja akkurat, skjønner! ;)

Men jeg lurer på om du vet det samme som meg,,,noe med damer,,,masse damer, passord:inn-ut*kremt*

Vi må ta dette på en chat en gang, ikke lov å skrive for mange sannheter her*kremt igjen*

Er det deg? Deg deg, altså :-)

Gjest Blekkrolf
Skrevet

Er det deg? Deg deg, altså :-)

Nei-nei, det er ikke Meg-Meg, som du kjenner-som har opplevd-eller kjempeinngående kunnskap om det du veit, men jeg vet om en sånn Deg-Deg jeg også.Sikkert ikke samme,sikkert mange Deg-Deg-er!:P

Håper du skjønner?

Skrevet

Nei-nei, det er ikke Meg-Meg, som du kjenner-som har opplevd-eller kjempeinngående kunnskap om det du veit, men jeg vet om en sånn Deg-Deg jeg også.Sikkert ikke samme,sikkert mange Deg-Deg-er!:P

Håper du skjønner?

Vel, ok :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...