Gå til innhold

Er DETTE Amerika?

Anbefalte innlegg

Gjest bevare meg vel
Skrevet

Trodde Amerika var en rik land,men når de ikke engang kan hjelpe sine egne, hva skal vi andre forvente da? Dette er jo grusomt. Folk søker, roper, trenger hjelp,men de eneste de får er soldater som skyter de hvis de gjør noe dumt? Hva med å gi folk mat, og fjerne de døde slik at de ikke sprer sykdommer?

Bush har ennå ikke besøkt byen engang. Hva slags president er dette? Nok en gang får vi bevis på at han bare er en stor egoistisk dust, som hjelper de rike og lar igjen de svake ligge igjen i sølen.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=288872

Skrevet

Hvor gammel/ung er du? Du kan uansett ikke ha fulgt særlig godt med gjennom livet om dette virkelig overrasker deg.

Gjest bevare meg vel
Skrevet

Hvor gammel/ung er du? Du kan uansett ikke ha fulgt særlig godt med gjennom livet om dette virkelig overrasker deg.

Nei, det overrasker meg egentlig ikke. Ingenting overrasker meg lenger når det gjelder verden. Ble bare "litt" forbauset i grunn,men ikke overrasket.

Alt kan skje. Tenkte bare jeg skulle kommentere det.

Skrevet

Tror du det bare er å hjelpe millioner med trengende når alle veier er borte, all mat og medisiner i et stort område er borte?

Det tar tid å skaffe mat/medisiner og fly inn denne, samt distribuere denne.

At de har soldater som skyter plyndrere, voldtektsmenn osv synes jeg er bra. En må prøve å opprettholde lov og orden. Ellers blir det helt umulig å gi ut mat og medisiner.

Hvorfor i all verden skulle Bush besøke byen? Hva godt vil komme ut av det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...