Gå til innhold

Rar kvise på ryggen

Anbefalte innlegg

Gjest bekymret havfrue
Skrevet

Den er litt stor når jeg kjenner på den, og har vært der i minst 6 måneder, uten å forandre på formen. Kjennes ut som en kule,men den er I huden da. Hva kan det være? Syns det er rart, da jeg aldri har opplevd maken + når jeg får "vanlige kviser" på ryggen, noe som er skjelden, så forsvinner de etter to-tre dager,men denne her er ganske så merkelig...

Gjest bekymret havfrue
Skrevet

Sikkert en fet kul. Ufarlig! Må opereres bort.

Må??

Gjest pusspuss
Skrevet

Må??

Sikkert en vevskul fyllt med puss. Du kan sprette opp og tømme den hos vanlig lege.

Du får bedøvelse, og det gjør ikke vondt.

Gjest bekymret havfrue
Skrevet

Ja!!

Okei, da vet jeg det. Skal gå å gjøre det en gang.

Gjest bekymret havfrue
Skrevet

Sikkert en vevskul fyllt med puss. Du kan sprette opp og tømme den hos vanlig lege.

Aha! Oki, takk for svaret =) Skal gjøre det en gang.

Gjest bekymret havfrue
Skrevet

Nå trykket jeg den litt, og det begynte å svi skikkelig..varte noen sekunder. Kan det være farlig?

Gjest pusspuss
Skrevet

Nå trykket jeg den litt, og det begynte å svi skikkelig..varte noen sekunder. Kan det være farlig?

Ikke farlig,men ikke rør den.

Det hjelper ikke å klemme, fordi dette er det samme som en kjempeforvokst kvise langt under huden.

Slike kan du gå med i ti år, og de vokser seg ofte større.

Legen må fixe det, ikke bra å gå med evigvarende betennelser, men normalt ikke farlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...