Gjest bekymret havfrue Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Den er litt stor når jeg kjenner på den, og har vært der i minst 6 måneder, uten å forandre på formen. Kjennes ut som en kule,men den er I huden da. Hva kan det være? Syns det er rart, da jeg aldri har opplevd maken + når jeg får "vanlige kviser" på ryggen, noe som er skjelden, så forsvinner de etter to-tre dager,men denne her er ganske så merkelig... 0 Siter
naktros Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Sikkert en fet kul. Ufarlig! Må opereres bort. 0 Siter
Gjest bekymret havfrue Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Sikkert en fet kul. Ufarlig! Må opereres bort. Må?? 0 Siter
Gjest pusspuss Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Må?? Sikkert en vevskul fyllt med puss. Du kan sprette opp og tømme den hos vanlig lege. Du får bedøvelse, og det gjør ikke vondt. 0 Siter
Gjest bekymret havfrue Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Ja!! Okei, da vet jeg det. Skal gå å gjøre det en gang. 0 Siter
Gjest bekymret havfrue Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Sikkert en vevskul fyllt med puss. Du kan sprette opp og tømme den hos vanlig lege. Du får bedøvelse, og det gjør ikke vondt. Aha! Oki, takk for svaret =) Skal gjøre det en gang. 0 Siter
Gjest bekymret havfrue Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Sikkert en vevskul fyllt med puss. Du kan sprette opp og tømme den hos vanlig lege. Du får bedøvelse, og det gjør ikke vondt. Nå trykket jeg den litt, og det begynte å svi skikkelig..varte noen sekunder. Kan det være farlig? 0 Siter
Gjest pusspuss Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Nå trykket jeg den litt, og det begynte å svi skikkelig..varte noen sekunder. Kan det være farlig? Ikke farlig,men ikke rør den. Det hjelper ikke å klemme, fordi dette er det samme som en kjempeforvokst kvise langt under huden. Slike kan du gå med i ti år, og de vokser seg ofte større. Legen må fixe det, ikke bra å gå med evigvarende betennelser, men normalt ikke farlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.