Gjest Marese Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 ringer til den og får bare mobilsvar. ringte til dden og la igjen beskjed men fikk ikke noe beskjed på mobilen om det hos telenor så er det 19 minutters ventetid hva er feil? 0 Siter
Line Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Hvis du har kontantkort, så var det et eller annet som var feil hos Telenor i dag (eller går). Saldoene til kundene ble helt feil, med mange hundre kroner feil både i pluss og minus. Jeg hørte bare etter med et halvt øre, så jeg vet ikke noe mer enn det der... Har forøvrig Netcom selv.. 0 Siter
Gyda Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Hvis du har kontantkort, så var det et eller annet som var feil hos Telenor i dag (eller går). Saldoene til kundene ble helt feil, med mange hundre kroner feil både i pluss og minus. Jeg hørte bare etter med et halvt øre, så jeg vet ikke noe mer enn det der... Har forøvrig Netcom selv.. Og så får man for 100 kroner i gratis ringetid som plaster på såret. 0 Siter
Line Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Og så får man for 100 kroner i gratis ringetid som plaster på såret. Hehe... det er jo nesten en vits. Synes det har vært litt VEL mye tull med mobilleverandørene den siste tida... 0 Siter
Gjest marese Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Og så får man for 100 kroner i gratis ringetid som plaster på såret. jaja aldri så galt at det ikke er godt for noe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.