Gjest håper på svar fort Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 jeg hadde sex for en uke siden i dag.. skulle hatt mensen i morgen.. kan jeg ta g.test i dag da? har en liggende her.. er nemlig så utrolig sikker på at jeg ble gravid..men er vel for kort tid? eller kan man se d så tidlig?? hjelp! fort! vil ta..men er nervøs her.. 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Kan du ikke bare vente til i morgen og se om du får mensen da?? Og hvorfor er du SÅ sikker? Fordi han kom inni deg?? 0 Siter
asterix Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Hvor lang syklus har du? Hvor den er "vanlig" 28 dager er det egentlig ikke så _veldig_ sikkert at du kunne bli gravid om dette var eneste samleie uten prevensjon i syklusen altså... Ca en uke før mens i en "standard" syklus er ganske seint i forhold til befruktning. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Dersom du har normal syklus på rundt 28 dager hadde du eggløsning for 2 uker siden og er ikke gravid. Egget er befruktningsdyktig kun ett døgn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.