Gå til innhold

Hvordan lever dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lattetbrøl. klovn, nei jøsses. går det an!!??!

Sorry at jeg ler, men alvorlig talt! Han har måttet være lei jobben.

eller kanskje det rett og slett klikket for han?

man kan jo bli litt tullete av å være der hele tiden

ja da mangler vi bare noen løvetemmere og noen elefanter så har vi fullt sirkus:)

Skrevet

syntes at du nevnte barna dine i et innlegg om pizza her forleden. mulig jeg leste feil men jeg trodde at du hadde barn, muligens en i reserve eller noe sånt:)

MSN fungerer forresten ikke, så du ikke tror at jeg har blokket deg:)

Psst, du Timari, jeg drikker rødvin i kveld, så om mine svar er fulle i skrivefeil, så vet du grunnen ;-)

Skrevet

eller kanskje det rett og slett klikket for han?

man kan jo bli litt tullete av å være der hele tiden

ja da mangler vi bare noen løvetemmere og noen elefanter så har vi fullt sirkus:)

lol :-)

Skrevet

Her er vi en voksen og tre små under samme tak i sokkelleilighet på 74 kvadratmeter. I helga er det fire små her, pluss enda en voksen som kommer i morra. Trangt, men greit nok.

Det er hektisk her ja... jeg går deltidsutdanning 20 mil herfra, og ukependler. Barna er hos besteforeldrene i mens.

I periodene jeg har fri, må jeg på forelesninger på universitetet i byen også. Har et fulltidsstudium der, og vil prøve å få tatt eksamene der også til jul. Satser på at jeg skal klare det, men går det ikke, så går det ikke.

Ungene er på skole og sfo hver dag, den ene får musikkundervisning, og skal visst begynne med svømming nå. Guttungen vil begynne med fotball, og minsta på dans. Vet ikke helt om jeg klarer å få det til å gå opp...

De helgene faren deres er her, benytter jeg muligheten til å jobbe en del.

Synes ikke jeg har det FOR travelt, men det er ikke rom for mange dager der vi bare sløver heller, nei.

I morra skal vi ha barneselskap med 14 unger, og søndag har jeg lovet ungene en tur på kino før jeg kjører nordover til skolen igjen.

Sånn går no dagan :)

Skrevet

Stille og rolig i heimen med familie. Mannen er ukependler, og jeg er sykemeldt for tiden - går snart ut i svangerskapspermisjon.

Vi har to barn (så langt) som er 4,5 og 5,5 år gamle. Storesøster har begynt på skolen i dag.

Vi hegner om det å ta det med ro og ikke kave og stresse i hverdagen. Jentene våre går på ballett 1 gang i uka, det er det vi har av organiserte fritidsaktiviteter.

Snart kommer barn nr. 3 og livet er hektisk nok i seg selv.

Gjest solemaniya
Skrevet

Totalt selvutslettende.

Hm interessant. Kan du beskrive det nærmere?

Skrevet

"Stille og rolig" er vel ikke akkurat beskrivende, selv om jeg lever sammen med mann og to barn. ;)

Vi jobber begge 100 % stillinger, unga går i barnehage/på skole og SFO.

Hverdagene er for mye preget av å få kabaler til å gå opp mht henting og bringing av unger, og for mye å gjøre på jobb.

En kveld i uka er jeg opptatt med min store hobby - koret mitt. Det tar veldig mye tid i perioder med konserter, spesielt rett før jul. Jeg velger likevel å prioritere dette høyt, da det betyr mye for meg.

Ellers lever vi veldig sosialt - vi bytter på å lage middag sammen med naboene flere ganger i uka. Sosialt og veldig hyggelig! :)

Skrevet

This is me...

-single

-student

-aktiv(trener jogging, aerobic o.l. 5 g. per uke ca.)

-sitter mye framfor data eller leser

-prøver å bli mer sosial:)

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Hm interessant. Kan du beskrive det nærmere?

Nei :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...