Gå til innhold

Suppesytesanger a la Christian Waltz

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier å høre på P4 på jobb og i bilen, og de har mye bra musikk.

Men - enkelte dager er det som om de bare _må_ spille alle suppete sytesanger som de kan finne!

Jeg fatter det ikke. Sanger som "Never wanna cry again" (Christian Waltz") og andre i samme sjangere, hvor sangeren syter og sukker og klager over hvor stakkarslig h*n har det. Verst er det når menn synger sånne suppesanger, og gjerne synger høye lyse toner i tillegg til sytingen.

*pjuk*

Hvem er det som liker sånt da? Folk som syter og ikke greier å være alene - og synger om det?

Jada, jeg vet at folk har forskjellig smak. Vet også at mange ikke liker musikken jeg syns er bra.

Men av og til er det ok å plapre bort irritasjonen over, f eks, suppete sytesanger.

Gi meg bra låter isteden!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...