Gjest havfrue i dag Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Pleier egentlig aldri å spørre noen om hva jeg skal kjøpe til kjæresten, da jeg som regel vet det - når jeg har penger, MEN akkurat når er jeg HELT blakk, og han har snart bursdag. Hva gjøre da? Vi kommer ikke til å tilbringe dagen sammen, slik at jeg i det minste kan lage en god middag:( Urk, dette suger maks. Jeg elsker å kjøpe gaver til ham, og gjør dette, ikke bare når han har bursdag,men ellers også, men nå er jeg altså blakk. Kan muligens skvise ut noen kroner til en liten ting. Noen forslag? 0 Siter
Gjest skrævadottir Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Et klippekort med det du veit han liker som ikke koster noe. 0 Siter
Gjest havfrue i dag Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Et klippekort med det du veit han liker som ikke koster noe. Ja! God ide =) Har tenkt på det tidligere,men aldri gjort det, så nå er det på tide. 0 Siter
Gjest solemaniya Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Jeg ville lagd et privat gavekort, trenger ikke å være noe som koster penger. 0 Siter
Gjest havfrue i dag Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Jeg ville lagd et privat gavekort, trenger ikke å være noe som koster penger. Ja, ikke sant. Noe personlig. Det er det fineste =) Når jeg får penger kan han da få en større ting =) 0 Siter
Gjest solemaniya Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Ja, ikke sant. Noe personlig. Det er det fineste =) Når jeg får penger kan han da få en større ting =) Det er ikke ting som gir størst glede. 0 Siter
Gjest havfrue i dag Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Det er ikke ting som gir størst glede. Nei, selfølgelig ikke. Han får alt det andre (kjærlighet osv) hver dag, men gave får han av og til. Men det er også en "must" på en måte, å få en fin gave til bursdag da. Uansett, så liker jeg å gi ham gaver. 0 Siter
Gjest solemaniya Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Nei, selfølgelig ikke. Han får alt det andre (kjærlighet osv) hver dag, men gave får han av og til. Men det er også en "must" på en måte, å få en fin gave til bursdag da. Uansett, så liker jeg å gi ham gaver. Det jeg ville frem til at du trenger ikke å gi ham gaver som koster penger. Et gavekort på forskjellige tjenester er like godt å få. 0 Siter
Gjest skrævadottir Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Ja! God ide =) Har tenkt på det tidligere,men aldri gjort det, så nå er det på tide. Mye moro med det. Ryggmassasje? 0 Siter
Gjest havfrue i dag Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Mye moro med det. Ryggmassasje? Åja, blandt annet ;o) Skal nok finne på masse deilig 0 Siter
Gjest skrævadottir Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Åja, blandt annet ;o) Skal nok finne på masse deilig En dag uten sarkasme? En tabbe uten å høre mer om den noensinne? 0 Siter
Gjest havfrue i dag Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 et gratisknull? Det får han uansett =) 0 Siter
Gjest havfrue i dag Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 En dag uten sarkasme? En tabbe uten å høre mer om den noensinne? Hva? Prøver du å lage din egen kort eller? Jeg trenger ikke tips til hva jeg skal skrive på kortet altså. 0 Siter
Gjest skrævadottir Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Hva? Prøver du å lage din egen kort eller? Jeg trenger ikke tips til hva jeg skal skrive på kortet altså. Joda. Tre klepp med spanking, tre med fisting, tre med binding, tre med caviar og tre med rimming. 0 Siter
Gjest havfrue i dag Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Joda. Tre klepp med spanking, tre med fisting, tre med binding, tre med caviar og tre med rimming. javel. kos deg. 0 Siter
Gjest jåmfrua Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Det får han uansett =) Virkelig?? jeg trodde alle tok betalt! Hvem vil bli tatt for å være billig? 0 Siter
Ade|ina Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Ser du har fått mange "kloke" svar, men bare en ting. Du visste vel når han hadde bursdag og da kunne du vel ha klart å legge litt til siden? Jeg bare lurer på hvordan du ville ha følt det hvis du ikke fikk noe av han til din bursdag. ---han hadde jo ikke penger---( 0 Siter
amber sun Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Ser du har fått mange "kloke" svar, men bare en ting. Du visste vel når han hadde bursdag og da kunne du vel ha klart å legge litt til siden? Jeg bare lurer på hvordan du ville ha følt det hvis du ikke fikk noe av han til din bursdag. ---han hadde jo ikke penger---( Lenge siden jeg har sett deg her inne, Adelina! :-D Det var hyggelig å se nicket ditt igjen 0 Siter
Ade|ina Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Lenge siden jeg har sett deg her inne, Adelina! :-D Det var hyggelig å se nicket ditt igjen Har vært lei hele dol, men er innom en tur nå. Hyggelig å se deg også amber sun :-) Hva har du gjort i sommer da? Sittet på dol? Njæ vel :-) Jeg har vært på fjellet i tre uker, hadde ikke lyst til å reise hjem engang. Det er så deilig å være der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.