Gå til innhold

Bursdagsgave til kjæresten når man er blakk?

Anbefalte innlegg

Gjest havfrue i dag
Skrevet

Pleier egentlig aldri å spørre noen om hva jeg skal kjøpe til kjæresten, da jeg som regel vet det - når jeg har penger, MEN akkurat når er jeg HELT blakk, og han har snart bursdag. Hva gjøre da?

Vi kommer ikke til å tilbringe dagen sammen, slik at jeg i det minste kan lage en god middag:( Urk, dette suger maks. Jeg elsker å kjøpe gaver til ham, og gjør dette, ikke bare når han har bursdag,men ellers også, men nå er jeg altså blakk. Kan muligens skvise ut noen kroner til en liten ting. Noen forslag?

Gjest skrævadottir
Skrevet

Et klippekort med det du veit han liker som ikke koster noe.

Gjest havfrue i dag
Skrevet

Et klippekort med det du veit han liker som ikke koster noe.

Ja! God ide =) Har tenkt på det tidligere,men aldri gjort det, så nå er det på tide.

Gjest solemaniya
Skrevet

Jeg ville lagd et privat gavekort, trenger ikke å være noe som koster penger.

Gjest havfrue i dag
Skrevet

Jeg ville lagd et privat gavekort, trenger ikke å være noe som koster penger.

Ja, ikke sant. Noe personlig. Det er det fineste =) Når jeg får penger kan han da få en større ting =)

Gjest solemaniya
Skrevet

Ja, ikke sant. Noe personlig. Det er det fineste =) Når jeg får penger kan han da få en større ting =)

Det er ikke ting som gir størst glede.

Gjest havfrue i dag
Skrevet

Det er ikke ting som gir størst glede.

Nei, selfølgelig ikke. Han får alt det andre (kjærlighet osv) hver dag, men gave får han av og til. Men det er også en "must" på en måte, å få en fin gave til bursdag da. Uansett, så liker jeg å gi ham gaver.

Gjest solemaniya
Skrevet

Nei, selfølgelig ikke. Han får alt det andre (kjærlighet osv) hver dag, men gave får han av og til. Men det er også en "must" på en måte, å få en fin gave til bursdag da. Uansett, så liker jeg å gi ham gaver.

Det jeg ville frem til at du trenger ikke å gi ham gaver som koster penger. Et gavekort på forskjellige tjenester er like godt å få.

Gjest skrævadottir
Skrevet

Ja! God ide =) Har tenkt på det tidligere,men aldri gjort det, så nå er det på tide.

Mye moro med det.

Ryggmassasje?

Gjest havfrue i dag
Skrevet

Mye moro med det.

Ryggmassasje?

Åja, blandt annet ;o) Skal nok finne på masse deilig ;)

Gjest skrævadottir
Skrevet

Åja, blandt annet ;o) Skal nok finne på masse deilig ;)

En dag uten sarkasme?

En tabbe uten å høre mer om den noensinne?

Gjest havfrue i dag
Skrevet

En dag uten sarkasme?

En tabbe uten å høre mer om den noensinne?

Hva? Prøver du å lage din egen kort eller?

Jeg trenger ikke tips til hva jeg skal skrive på kortet altså.

Gjest skrævadottir
Skrevet

Hva? Prøver du å lage din egen kort eller?

Jeg trenger ikke tips til hva jeg skal skrive på kortet altså.

Joda. Tre klepp med spanking, tre med fisting, tre med binding, tre med caviar og tre med rimming.

Gjest havfrue i dag
Skrevet

Joda. Tre klepp med spanking, tre med fisting, tre med binding, tre med caviar og tre med rimming.

javel. kos deg.

Gjest jåmfrua
Skrevet

Det får han uansett =)

Virkelig??

jeg trodde alle tok betalt!

Hvem vil bli tatt for å være billig?

Skrevet

Ser du har fått mange "kloke" svar, men bare en ting. Du visste vel når han hadde bursdag og da kunne du vel ha klart å legge litt til siden?

Jeg bare lurer på hvordan du ville ha følt det hvis du ikke fikk noe av han til din bursdag. ---han hadde jo ikke penger---(

Skrevet

Ser du har fått mange "kloke" svar, men bare en ting. Du visste vel når han hadde bursdag og da kunne du vel ha klart å legge litt til siden?

Jeg bare lurer på hvordan du ville ha følt det hvis du ikke fikk noe av han til din bursdag. ---han hadde jo ikke penger---(

Lenge siden jeg har sett deg her inne, Adelina!

:-D

Det var hyggelig å se nicket ditt igjen :)

Skrevet

Lenge siden jeg har sett deg her inne, Adelina!

:-D

Det var hyggelig å se nicket ditt igjen :)

Har vært lei hele dol, men er innom en tur nå. Hyggelig å se deg også amber sun :-)

Hva har du gjort i sommer da? Sittet på dol? Njæ vel :-)

Jeg har vært på fjellet i tre uker, hadde ikke lyst til å reise hjem engang. Det er så deilig å være der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...