Gå til innhold

Bursdagsgave til kjæresten når man er blakk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært lei hele dol, men er innom en tur nå. Hyggelig å se deg også amber sun :-)

Hva har du gjort i sommer da? Sittet på dol? Njæ vel :-)

Jeg har vært på fjellet i tre uker, hadde ikke lyst til å reise hjem engang. Det er så deilig å være der.

"Hva har du gjort i sommer da? Sittet på dol? Njæ vel :-)"

haha det kan jo se sånn ut ;)

Har vært i Danmark i to uker tidlig i juni, men etter det har jeg jobbet hele sommeren. Og vært på dol, ja. hehe *s*

Men nå kommer høsten, da blir nok mer doling på deg også.?

;)

Ikveld blir det ikke doling på meg, for da er det konsert med Dum dum boys her! Hare og jeg gleder oss :-D

Gjest havfrue i dag
Skrevet

Ser du har fått mange "kloke" svar, men bare en ting. Du visste vel når han hadde bursdag og da kunne du vel ha klart å legge litt til siden?

Jeg bare lurer på hvordan du ville ha følt det hvis du ikke fikk noe av han til din bursdag. ---han hadde jo ikke penger---(

Ja, jeg vissste det,men det dukket opp ting som plutselig _måtte_ betales, men som ikke var planlagt. Så det tok alle pengene mine, og derfor er jeg blakk. Men skal nok fikse noe. Går an å låne penger også da =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...