Gjest Hva ser dere på i kveld? Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Filmer eller program som anbefales? 0 Siter
amber sun Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Nei, fant ingenting, jeg. En actionfilm - men det har jeg ikke helt sansen for. Og så viser de av en eller annen grunn hele 6 episoder av serien "4400"(?) på en kanal. Så ikveld blir det doling og lesing i en bok om hundehold som jeg nettopp lånte. 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Har nettopp sett A-HA-konserten fra Frognerparken. Venter nå på de to siste episodene av "Dødsdommen" på TV2. De mumlet noe om Sting på NRK så jeg har et øre dit i mellomtiden 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Nei, fant ingenting, jeg. En actionfilm - men det har jeg ikke helt sansen for. Og så viser de av en eller annen grunn hele 6 episoder av serien "4400"(?) på en kanal. Så ikveld blir det doling og lesing i en bok om hundehold som jeg nettopp lånte. Jeg skulle lest "Monument, makt og kön. Materalitetens föränderliga betydelser." Men..... Håper det er noe på tv heller! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Har nettopp sett A-HA-konserten fra Frognerparken. Venter nå på de to siste episodene av "Dødsdommen" på TV2. De mumlet noe om Sting på NRK så jeg har et øre dit i mellomtiden Viser de konserten i reprise? 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Viser de konserten i reprise? Aner ikke :/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.