Gjest Hva gir dere meg? Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Krf sitt utspill som går på å gi fordeler til single - det blir bare for tydelig at de prøver å lokke til seg en ny målgruppe...! 0 Siter
Gjest printa Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Det må være en spøk! Det har aldri forekommet noengang at Krf har sagt noe som kan komme "single" mennesker tilgode. Helt sikkert for å sanke velgere, men nok engang: Folk tenker sjæl! 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Jaja, nå har de aldri tatt med oss som er single med barn så det er kanskje på tide at de skjønner at det finnes single med barn og ikke bare familier 0 Siter
Gjest mener nå jeg Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Det må være en spøk! Det har aldri forekommet noengang at Krf har sagt noe som kan komme "single" mennesker tilgode. Helt sikkert for å sanke velgere, men nok engang: Folk tenker sjæl! Så du ikke nyhetene i dag eller? Ha fakta på bordet før du sier "aldri". 0 Siter
Gjest printa Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Så du ikke nyhetene i dag eller? Ha fakta på bordet før du sier "aldri". Så nyhetene, men like hærlig må det være årets spøk fra Krf. Spar meg kritikken din før du vet hva jeg svarer på! 0 Siter
Zombiebob Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Veldig bra at noen endelig tar opp singles situasjon i denne valgkampen. 0 Siter
Gjest skrævadottir Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Jaja, nå har de aldri tatt med oss som er single med barn så det er kanskje på tide at de skjønner at det finnes single med barn og ikke bare familier De vil holde familiene sammen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 De vil holde familiene sammen. Med alle midler ;o) Jaja, vi får bare be til gud da og er vi snille og blir bønnhørt så finner vi oss sikkert en skikkelig partner og så lever vi lykkelige resten av livet.... Rene eventyret det og du tror vel akkurat like mye på det som meg, tenker jeg. 0 Siter
Gyda Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Med alle midler ;o) Jaja, vi får bare be til gud da og er vi snille og blir bønnhørt så finner vi oss sikkert en skikkelig partner og så lever vi lykkelige resten av livet.... Rene eventyret det og du tror vel akkurat like mye på det som meg, tenker jeg. Ja du vet, Dorthe. I KrF er det stor forskjell på single uten barn (i KrF må noen dessverre til og med bare bli det ...) og single med barn. 0 Siter
Gjest skrævadottir Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Med alle midler ;o) Jaja, vi får bare be til gud da og er vi snille og blir bønnhørt så finner vi oss sikkert en skikkelig partner og så lever vi lykkelige resten av livet.... Rene eventyret det og du tror vel akkurat like mye på det som meg, tenker jeg. Jeg ser for meg en som står med fingern i været og messer mens det brenner og smeller rundt han, folk løper skrikende i alle retninger, og ingen hører. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.