Gå til innhold

Singlepolitikk

Gjest Hva gir dere meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Hva gir dere meg?
Skrevet

Krf sitt utspill som går på å gi fordeler til single - det blir bare for tydelig at de prøver å lokke til seg en ny målgruppe...!

Skrevet

Det må være en spøk!

Det har aldri forekommet noengang at Krf har sagt noe som kan komme "single" mennesker tilgode.

Helt sikkert for å sanke velgere, men nok engang: Folk tenker sjæl!

Skrevet

Jaja, nå har de aldri tatt med oss som er single med barn så det er kanskje på tide at de skjønner at det finnes single med barn og ikke bare familier

Gjest mener nå jeg
Skrevet

Det må være en spøk!

Det har aldri forekommet noengang at Krf har sagt noe som kan komme "single" mennesker tilgode.

Helt sikkert for å sanke velgere, men nok engang: Folk tenker sjæl!

Så du ikke nyhetene i dag eller? Ha fakta på bordet før du sier "aldri".

Skrevet

Så du ikke nyhetene i dag eller? Ha fakta på bordet før du sier "aldri".

Så nyhetene, men like hærlig må det være årets spøk fra Krf.

Spar meg kritikken din før du vet hva jeg svarer på!

Skrevet

Veldig bra at noen endelig tar opp singles situasjon i denne valgkampen.

Gjest skrævadottir
Skrevet

Jaja, nå har de aldri tatt med oss som er single med barn så det er kanskje på tide at de skjønner at det finnes single med barn og ikke bare familier

De vil holde familiene sammen.

Skrevet

De vil holde familiene sammen.

Med alle midler ;o)

Jaja, vi får bare be til gud da og er vi snille og blir bønnhørt så finner vi oss sikkert en skikkelig partner og så lever vi lykkelige resten av livet....

Rene eventyret det og du tror vel akkurat like mye på det som meg, tenker jeg.

Skrevet

Med alle midler ;o)

Jaja, vi får bare be til gud da og er vi snille og blir bønnhørt så finner vi oss sikkert en skikkelig partner og så lever vi lykkelige resten av livet....

Ja du vet, Dorthe. I KrF er det stor forskjell på single uten barn (i KrF må noen dessverre til og med bare bli det ...) og single med barn.

Gjest skrævadottir
Skrevet

Med alle midler ;o)

Jeg ser for meg en som står med fingern i været og messer mens det brenner og smeller rundt han, folk løper skrikende i alle retninger, og ingen hører.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...