Gå til innhold

Valgkamp og barnevern

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror absolutt at Hagen kan være inne på noe vesentlig her, selv om jeg slett ikke stemmer Frp.

Jeg har ikke noen personlig erfaring med barnevernet, men har lest og hørt såpass mye at jeg kunne vært fristet til å motsi en sakkyndig der selv.

Jeg har sagt meg uenig en gang med både fastlegen min og øre-nese-hals spesialisten min. Sistnevnte ble oppriktig fornærmet over at jeg kunne tro at jeg visste bedre om mine ører enn han gjorde!

Sakkyndige er også bare vanlige mennesker og de trenger ikke late som noe annet.

Skrevet

Hadde vært mer morsomt å høre hva han mener nå. Dette er tross alt skrevet for 12 år siden...

Skrevet

Carl I har mange gode tanker han - men de henger stort sett ikke på greip.

Synes det er flott med FrP i opposisjon, men fri og bevare meg for å ha dem i posisjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...