Gjest Så får vi se da Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Vil bare at dere leser hva Carl I. Hagen har å si om dette. Og at dere kommer med synspukter. Det er ikke sikkert at jeg kommenterer noe av det, men det er interessant med meninger. http://www.barnasrett.no/Artikler/mot_det_totalitare.htm 0 Siter
Mandolaika Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Jeg tror absolutt at Hagen kan være inne på noe vesentlig her, selv om jeg slett ikke stemmer Frp. Jeg har ikke noen personlig erfaring med barnevernet, men har lest og hørt såpass mye at jeg kunne vært fristet til å motsi en sakkyndig der selv. Jeg har sagt meg uenig en gang med både fastlegen min og øre-nese-hals spesialisten min. Sistnevnte ble oppriktig fornærmet over at jeg kunne tro at jeg visste bedre om mine ører enn han gjorde! Sakkyndige er også bare vanlige mennesker og de trenger ikke late som noe annet. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Hadde vært mer morsomt å høre hva han mener nå. Dette er tross alt skrevet for 12 år siden... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Carl I har mange gode tanker han - men de henger stort sett ikke på greip. Synes det er flott med FrP i opposisjon, men fri og bevare meg for å ha dem i posisjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.