Gå til innhold

Hvilket parti satser mest på skole og utdanning?

Anbefalte innlegg

Gjest UIO-student
Skrevet

Det er lov å tenke helhet, hvis ikke, er det ingenting som går rundt.

Dere snakker om helhet, men problemet er at man faktisk ikke kan få til alt.

man må veie det ene opp foran det andre, Det er vel det politikk handler om.

ideelt sett så skulle jeg gjerne sett at mitt parti sørget for økte midler til høyere utdanning, gratis varmt måltid på skolen, ekstra assistenter til alle som trengte det, økt bemanning i barnehagen. alle som ønsket det skulle få time hos psykolog innen tre uker, alle eldre skulle få enerom om de ønsket det og være sikret en verdig alderdom og at alle barn skulle få barnehageplass innen en måned etter at de søkte.

men man kan ikke få til alt. Derfor er jeg skeptisk til partier som skal få til alt dette.

man kan snakke om helhet, men da blir det kanskje så lite til hver ting, at det ikke blir noe særlig bedring på noen punkter her.

Derfor har jeg et hovedfokus på skole og utdanning i forhold til valget....senere vil jeg kanskje tenke på barnehageplasser

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...