Gjest ikke nick i dag Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 hei er det noen som vet når de som får bostøtte på utbetalingskort får den??? de som har bank fikk den i dag! håper på svar 0 Siter
Line Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Jeg fikk den ikke i dag? Er det en fast dag i måneden den skal komme? Har i grunn aldri tenkt over hvilken dato den kommer på konto... 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 I gamle dager var det den 6. men etter kutten i boligstøtta får jeg ikke lenger så jeg vet ikke om datoen har forandret seg. 0 Siter
tiliti Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 03 eller 04 tror jeg. Kommer sikkert mandag eller noe sånt. 0 Siter
Gjest ikke nick i dag Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Jeg fikk den ikke i dag? Er det en fast dag i måneden den skal komme? Har i grunn aldri tenkt over hvilken dato den kommer på konto... hei takk for svar jeg fikk bostøtten på utbetalingslapp på lørdag. for de som har konto skal den komme den 1i hver mnd 0 Siter
Line Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 hei takk for svar jeg fikk bostøtten på utbetalingslapp på lørdag. for de som har konto skal den komme den 1i hver mnd Hehee... fikk svar i brev jeg og, så jeg på lørdag. Jeg hadde for høy inntekt faktisk! Det hadde jeg aldri trodd... hva er grensa der da, når man er aleneforsørger til tre små? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.