drizzle Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 den/de beste filmen(e) du har sett, uansett sjanger? 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Jeg elsker "Moulin Rouge". Av søtere filmer er både "Notting Hill" og "Når du minst venter det" (Something's gotta give) to høydare for meg. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Beste og beste. Tror de jeg har sett fleste ganger og kost meg mest med er: Annie, og Dirty Dancing. Men om det er de BESTE filmene jeg har sett, det er vel en annen sak. 0 Siter
linko Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Liker "Purple Rain" og "Much ado about nothing" (Sheakspeare). Liker også James Bond og lignende actionfilmer (f.eks Brucce Willis-filmer) 0 Siter
Gjest Masahiro Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Beste og beste. Tror de jeg har sett fleste ganger og kost meg mest med er: Annie, og Dirty Dancing. Men om det er de BESTE filmene jeg har sett, det er vel en annen sak. He,he....plusser du på Grease 1+2 er jeg helt enig ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.