Åsemor Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Blir dere svette og klamme under puppene? Gjør dere eventuelt noe for å forhindre dette? Trist, men leit... 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Bruker en god bh som støtter skikkelig så puppene ikke henger så kliss inntil huden. ) Strutter lite ved egen hjelp her også ja. 0 Siter
Klara Q Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Både under og mellom, takk. Hva er det å gjøre? Bare glad det finnes bh`er, jeg, sånn at i det minste ikke sleper i gulvet. 0 Siter
Gjest Hilsen mann! Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Både under og mellom, takk. Hva er det å gjøre? Bare glad det finnes bh`er, jeg, sånn at i det minste ikke sleper i gulvet. Du kan jo sope gulvet med dem, det høres praktisk ut,eller? ; ) Hva med superlim? Jeg smører mine inn med vaselin,ettersom jeg er mann og ikke kan bruke BH. 0 Siter
Klara Q Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Du kan jo sope gulvet med dem, det høres praktisk ut,eller? ; ) Hva med superlim? Jeg smører mine inn med vaselin,ettersom jeg er mann og ikke kan bruke BH. Dette har da Kramer (Seinfeld) vitterlig funnet løsningen på. Plagget heter "manssiere", eller "the bro" - husker du? *knis* 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Jepp! Våtservietter er greitt, vask med de under. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Bruker en god bh som støtter skikkelig så puppene ikke henger så kliss inntil huden. ) Strutter lite ved egen hjelp her også ja. BHèr er en glup oppfinnelse ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 BHèr er en glup oppfinnelse ;-) Det er mye lekkert på bh-fronten ja! ) 0 Siter
Gjest marthe02 Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Ja, vi opererer oss! Hvor finner man gode bher??? 90 DD her, til nød D 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Psst, Åsemor, jeg drikker rødvin i kveld, så hva enn jeg måtte svare i kveld...Ikke ta det så nøye, spør meg i morgen, så har jeg sikkert ett bedre svar *S* 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Det er mye lekkert på bh-fronten ja! ) Det er det! Endelig, etter mye strev har jeg funnet noe som et pent (og sexy) på meg :-) 0 Siter
Gjest skrævadottir Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Fins det pupper om ikke henger? 0 Siter
Gjest marthe02 Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Det er det! Endelig, etter mye strev har jeg funnet noe som et pent (og sexy) på meg :-) jeg sliter med det! 0 Siter
Gjest Hilsen mann! Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Hvor finner man gode bher??? 90 DD her, til nød D Det var sjvært! da må du ty til sportsbh skal du holde det på plass tror jeg. Sjekk nettbutikker som sportmann, ellos og sparkjøp først!www.butikkens navn.no 0 Siter
Gjest marthe02 Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Det var sjvært! da må du ty til sportsbh skal du holde det på plass tror jeg. Sjekk nettbutikker som sportmann, ellos og sparkjøp først!www.butikkens navn.no Til Mann:::::: har du greie på dette???? 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. september 2005 Forfatter Skrevet 2. september 2005 Fins det pupper om ikke henger? Mine hang ikke for et år siden. Da struttet de, og var innmari pene å se på. 0 Siter
Gjest marthe02 Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Mine hang ikke for et år siden. Da struttet de, og var innmari pene å se på. Jeg er avhenge av at det ikke klemmer for mye rundt... får helt noja... skal det sitte som et pølseskinn rundt? Kanskje at det bak ikke glir opp da? 0 Siter
Mandolaika Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Bruk dem som skjerf, sleng en til hver side! 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. september 2005 Forfatter Skrevet 2. september 2005 Jeg er avhenge av at det ikke klemmer for mye rundt... får helt noja... skal det sitte som et pølseskinn rundt? Kanskje at det bak ikke glir opp da? Hvis den glir opp bak har du for stor rundt ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.