Gå til innhold

Til dere med hengepupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine er heldigvis for små til å klare å henge, men en liten anelse hoppbakke har det blitt etter noen års amming...

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

12

• lalala1365380457

7

• Åsemor

6

• Klara Q

2

Gjest marthe02
Skrevet

Vet faktisk ikke, har ikke sett venninna mi etter det ble gjort.

Men det kan jo nevnes for legen en gang du allikvevel er der, om det plager deg skikkelig altså.

jepp... vi får se.. men nå er det natta for min del..fest med måte:-)

Skrevet

jepp... vi får se.. men nå er det natta for min del..fest med måte:-)

Tror jeg skal finne senga jeg også (før jeg lirker av meg noe dumt her inne ;-) )

Natti natt :-)

Gjest marthe02
Skrevet

Tror jeg skal finne senga jeg også (før jeg lirker av meg noe dumt her inne ;-) )

Natti natt :-)

:-) natti

Gjest Hilsen mann!
Skrevet

Det går an og søk om å minske dem. Har en venninne som akkurat gjorde det.

Er en sang om at det man skal være glad i den nesen man har....Gjelder det puppene også mon tro ;-)

Hva med hengepupper, får en dekket oppheising(både forminskning og oppheising i ett), hvis det er psykisk plagsomt?

Skrevet

Hva med hengepupper, får en dekket oppheising(både forminskning og oppheising i ett), hvis det er psykisk plagsomt?

Det aner jeg faktisk ikke, sorry.

Gjest Hilsen mann!
Skrevet

Det aner jeg faktisk ikke, sorry.

I seng med deg nå ;o)

Skrevet

I seng med deg nå ;o)

Er på vei :-)

*tusler ut i senga og fortrenger alt jeg har skrevet på Dol i kveld*

Skrevet

Det er det!

Endelig, etter mye strev har jeg funnet noe som et pent (og sexy) på meg :-)

Å finne noe som passer på disse her er et kapittel for seg... :o|

75D-80C/D er ikke lett, skjønt ettersom jeg er i ferd med å gå fra 75 - 80 :-o blir utvalget noe større, men prisene på en bh som er skikkelig ikke ikke bare "slapp innpakning" er ikke lave akkurat.

Skrevet

Det var sjvært! da må du ty til sportsbh skal du holde det på plass tror jeg. Sjekk nettbutikker som sportmann, ellos og sparkjøp først!www.butikkens navn.no

Med såpass størrelse som det tror jeg at jeg ville forsøkt spesialbutikker for undertøy før jeg hadde slått meg på Ellos og Sparkjøp ja. Det ser ofte lekkert ut på bildet, men... :o/

Greit å få prøvd før man kjøper også.

Gjest et tips kanskje
Skrevet

Mange eldre bretter et lommetørkle og har under brystene så det ikke skal bli for klamt. Da kommer det nemlig sopp.

Skrevet

Ihvertfall om jeg går uten BH. Men når jeg har BH synes jeg ikke det er så ille.

Ellers bærer jeg mine hengepupper med stolthet. De bærer vitne om snart 3 fullgåtte svangerskap, og mange måneder med amming - som skal bli enda flere måneder med amming snart.

lalala1365380457
Skrevet

hadde det problemet før jeg begynte å kjøpe ordentlige bh-er (stiv pris men, 400 og oppvoer). Bh'en skal være så stram rundt at når du løfter på skuldrene så skal den fortsatt være på samme plass. Når man kjøper bh'en skal man alltid kjøpe på ytterste hakk, for den vil etterhvert vie seg ut, så man må stramme inn.

(har tatt reduksjon nå da, men tenkte jeg skulle dele de kunnskapene jeg lærte på en utrolig flott undertøysbutikk i trondheim. Var helt på vidda før jeg kom dit, gikk i vanlige butikker og kjøpte ca 90-D for å få de stor nok i skålen..sier kanskje litt når jeg endelig fikk en bh som passet, og slapp svette og klamme pupper, i str 70FF..hehe..)

Skrevet

Yes, jeg er litt sånn småhomo ;))))

Og har hengepupper selv.

Ettersom det er formiddagen etter og jeg både er våken og edru OG har hengepupper (store) har jeg følgende råd:

- Vaske og tørke godt, gjerne lufttørke litt (holde puppene opp mens man går seg en tur i huset :))

- Ha på godt med god barnetalkum eller gammeldags Yardley.

Da holder det en stund, om det er varmt og man går uten bh - som jeg gjør hjemme.

Skrevet

hadde det problemet før jeg begynte å kjøpe ordentlige bh-er (stiv pris men, 400 og oppvoer). Bh'en skal være så stram rundt at når du løfter på skuldrene så skal den fortsatt være på samme plass. Når man kjøper bh'en skal man alltid kjøpe på ytterste hakk, for den vil etterhvert vie seg ut, så man må stramme inn.

(har tatt reduksjon nå da, men tenkte jeg skulle dele de kunnskapene jeg lærte på en utrolig flott undertøysbutikk i trondheim. Var helt på vidda før jeg kom dit, gikk i vanlige butikker og kjøpte ca 90-D for å få de stor nok i skålen..sier kanskje litt når jeg endelig fikk en bh som passet, og slapp svette og klamme pupper, i str 70FF..hehe..)

Den på nordre? Tror jeg har klart å finne min str jeg også etter mange år på villspor. :o)

Skrevet

Å finne noe som passer på disse her er et kapittel for seg... :o|

75D-80C/D er ikke lett, skjønt ettersom jeg er i ferd med å gå fra 75 - 80 :-o blir utvalget noe større, men prisene på en bh som er skikkelig ikke ikke bare "slapp innpakning" er ikke lave akkurat.

Nei prisene er ofte skyhøye.

Jeg bruker mindre enn deg i str, men må ha skikkelige som støtter, og de er av en eller annen merkelig grunn alltid dyrere.

Skrevet

Har ett litt bedre svar idag, eh, litt klarere i hodet ;-)

Du kan vaske godt med en våtserviett f.eks. Og så tørke skikkelig.

Så kan du ha litt talkum på, og så vente litt før enn tar på bh.

Og en skikkelig bh er jo ett must, men det er jo allerede klarlagt i tråden :-)

Skrevet

Ettersom det er formiddagen etter og jeg både er våken og edru OG har hengepupper (store) har jeg følgende råd:

- Vaske og tørke godt, gjerne lufttørke litt (holde puppene opp mens man går seg en tur i huset :))

- Ha på godt med god barnetalkum eller gammeldags Yardley.

Da holder det en stund, om det er varmt og man går uten bh - som jeg gjør hjemme.

He he, jeg skrev akkurat det samme akkurat nå, så ikke innlegget ditt før etterpå.

Er klarere i hodet idag jeg også ;-)

Gjest skrævadottir
Skrevet

Har ett litt bedre svar idag, eh, litt klarere i hodet ;-)

Du kan vaske godt med en våtserviett f.eks. Og så tørke skikkelig.

Så kan du ha litt talkum på, og så vente litt før enn tar på bh.

Og en skikkelig bh er jo ett must, men det er jo allerede klarlagt i tråden :-)

Kjølevifter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...