Gå til innhold

Til dere med hengepupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ett litt bedre svar idag, eh, litt klarere i hodet ;-)

Du kan vaske godt med en våtserviett f.eks. Og så tørke skikkelig.

Så kan du ha litt talkum på, og så vente litt før enn tar på bh.

Og en skikkelig bh er jo ett must, men det er jo allerede klarlagt i tråden :-)

Trenger ikke bruke talkum, bittelitt potetmel er minst like effektivt, helt ufarlig og parfymefritt (jada, det finnes uparfymert talkum også) og mye billigere! :o)

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

12

• lalala1365380457

7

• Åsemor

6

• Klara Q

2

Skrevet

Trenger ikke bruke talkum, bittelitt potetmel er minst like effektivt, helt ufarlig og parfymefritt (jada, det finnes uparfymert talkum også) og mye billigere! :o)

Der lærte jeg noe nytt idag også :-)

Gjest Hildegard B.
Skrevet

Noen som endelig adresserer et problem... ;0P

Jeg er stadig innom tanken på å få dem heiset opp og stoppet litt... Hele resten av meg blir liksom så...gammel! Når de henger så langt ned og skygger for det faktum at jeg HAR en midje.

Foreløpig er det tanken på diverse arr som stopper. Men jeg akter å få tanken vurdert av en kirurg.

Ahhpffff....

Skrevet

hadde det problemet før jeg begynte å kjøpe ordentlige bh-er (stiv pris men, 400 og oppvoer). Bh'en skal være så stram rundt at når du løfter på skuldrene så skal den fortsatt være på samme plass. Når man kjøper bh'en skal man alltid kjøpe på ytterste hakk, for den vil etterhvert vie seg ut, så man må stramme inn.

(har tatt reduksjon nå da, men tenkte jeg skulle dele de kunnskapene jeg lærte på en utrolig flott undertøysbutikk i trondheim. Var helt på vidda før jeg kom dit, gikk i vanlige butikker og kjøpte ca 90-D for å få de stor nok i skålen..sier kanskje litt når jeg endelig fikk en bh som passet, og slapp svette og klamme pupper, i str 70FF..hehe..)

Regner med du snakker om den på nordre ja. Den var konge før den ble solgt og alle kjerringmodellene ble kastet ut til fordel for string og edderkoppBH som bare går til 80B.

Skrevet

Har ett litt bedre svar idag, eh, litt klarere i hodet ;-)

Du kan vaske godt med en våtserviett f.eks. Og så tørke skikkelig.

Så kan du ha litt talkum på, og så vente litt før enn tar på bh.

Og en skikkelig bh er jo ett must, men det er jo allerede klarlagt i tråden :-)

Skikkelig bh ja... Jeg har amme-bher i 6 forskjellige størrelser her nå tror jeg, bare 1 eller 2 som passer.

Får ta det etter hvert.

lalala1365380457
Skrevet

Den på nordre? Tror jeg har klart å finne min str jeg også etter mange år på villspor. :o)

Nei, ikke den i nordre nei (hvilken er det forresten?) Den i olav trygvasonsgt ved Nova; She. Har faktisk en del sexy bh'er i store størrelser også.. Men det spørs veldig, har opplevd at enkelte av de som jobber der ikke er så flink. Du må dra dit når eieren er der, en _utrolig_ flink dame. Jeg kom inn i yttertøy og hun kun så på meg og ba meg prøve en bh, som passet perfekt!

lalala1365380457
Skrevet

Regner med du snakker om den på nordre ja. Den var konge før den ble solgt og alle kjerringmodellene ble kastet ut til fordel for string og edderkoppBH som bare går til 80B.

Nei, snakker om She i Olav Trygvsgt. Se svar jeg skrev til lillemus =)

Skrevet

Nei, ikke den i nordre nei (hvilken er det forresten?) Den i olav trygvasonsgt ved Nova; She. Har faktisk en del sexy bh'er i store størrelser også.. Men det spørs veldig, har opplevd at enkelte av de som jobber der ikke er så flink. Du må dra dit når eieren er der, en _utrolig_ flink dame. Jeg kom inn i yttertøy og hun kun så på meg og ba meg prøve en bh, som passet perfekt!

Den ja, der har jeg vært en gang - for å kjøpe et blått strømpebånd til bryllupet mitt! :o)

Nei, hva heter den på Nordre da...? Lian?! Finner den ikke på gule sider heller.

Var der og kjøpte et par bh'er i det andre svangerskapet, ganske fornøyd.

lalala1365380457
Skrevet

Jeg er stadig innom tanken på å få dem heiset opp og stoppet litt... Hele resten av meg blir liksom så...gammel! Når de henger så langt ned og skygger for det faktum at jeg HAR en midje.

Foreløpig er det tanken på diverse arr som stopper. Men jeg akter å få tanken vurdert av en kirurg.

Ahhpffff....

Men sånn, når du tenker på diverse arr..Hvor mange er det som egentlig skal se dine nakne pupper? I forhold til hvor mange som vil se hvor fine puppene dine blir i forhold til når de henger? Kom i allefall frem til det selv før jeg gjennomførte brystreduksjon&løft. Såklart, arrene vises litt, men vil si jeg føler meg mye mer sexy nå, både med og uten klær, ta f.eks. toppløs i syden nå med litt arr og spretne pupper, enn før med hengepupper.

bare et lite tankeinnspill ;)

lalala1365380457
Skrevet

Den ja, der har jeg vært en gang - for å kjøpe et blått strømpebånd til bryllupet mitt! :o)

Nei, hva heter den på Nordre da...? Lian?! Finner den ikke på gule sider heller.

Var der og kjøpte et par bh'er i det andre svangerskapet, ganske fornøyd.

Er det..hm.. Jens Hoff (J.Hoff) du tenker på? For den skiftet vel eier/ble solgt for et par år siden..?

Synes de har veldig lite utvalg der, iallefall opplevde jeg det når jeg gikk dit. Ble vist 2stk kjedlige bh'er i størrelsen min som var schvindyre. Mens på She plukket hun frem en hel eske med snaxsie ting ;) Av type solide og ordentlige bh'er. Og også helt enkle =)

Skrevet

Skikkelig bh ja... Jeg har amme-bher i 6 forskjellige størrelser her nå tror jeg, bare 1 eller 2 som passer.

Får ta det etter hvert.

Det vil stabilisere seg etterhvert når ammingen er over :-)

Skrevet

Er det..hm.. Jens Hoff (J.Hoff) du tenker på? For den skiftet vel eier/ble solgt for et par år siden..?

Synes de har veldig lite utvalg der, iallefall opplevde jeg det når jeg gikk dit. Ble vist 2stk kjedlige bh'er i størrelsen min som var schvindyre. Mens på She plukket hun frem en hel eske med snaxsie ting ;) Av type solide og ordentlige bh'er. Og også helt enkle =)

Hoff er det vel ja. Nei, de har vel ikke det helt spreke utvalget nei. :o)

Får vel ta meg en tur på She en gang jeg også, hvordan vet jeg at jeg treffer eieren da? Jeg hater å shoppe undertøy av ungjenter som knapt trenger en b-cup selv...

Skrevet

Ahhpffff....

Jeg tok brystreduksjon i mai. Jeg hadde vel D-cup og har gått ned til B-cup. Ingen hengepupper lenger, noe arr er det, men de blir mindre og mindre.

Jeg er kjempefin med klær og har ingen nakkeproblemer lenger. Har du et seriøst problem så er dette virkelig utrolig.

lalala1365380457
Skrevet

Hoff er det vel ja. Nei, de har vel ikke det helt spreke utvalget nei. :o)

Får vel ta meg en tur på She en gang jeg også, hvordan vet jeg at jeg treffer eieren da? Jeg hater å shoppe undertøy av ungjenter som knapt trenger en b-cup selv...

hm..du kan jo bare spørre om når du kan treffe eieren?! Hun er en godt voksen dame, ca 45-50 år?! Er en voksen dame til som jobber der, men hun er ikke like flink. Eieren har faktisk jobbet på hoff for mange år siden (om jeg husker rett), hun har vært i bransjen i 20-30 år, så hun har skikkelig peiling. Men bare en advarsel, hun er skikkelig rett frem, så man kan oppleve henne som litt frekk om man er sjenert på bh'fronten.. (Men selv om man er det, så bør man bite det i seg, for så perfekt passform og hjelp skal man lete lenge etter)

Når det er sagt, så har jeg ikke vært på She siden brystreduksjon i Januar, men regner med det ikke har forandret seg noe særlig der på den tiden.. Ikke for det, jeg savner She skikkelig..Selv om jeg nå går inn i enkelte bh'er på f.eks. lindex, så kan liksom ingenting måle seg mot de supre og behagelige bh'ene de hadde der..Men så var det økonomien da ;)

Gjest Hildegard B.
Skrevet

Jeg tok brystreduksjon i mai. Jeg hadde vel D-cup og har gått ned til B-cup. Ingen hengepupper lenger, noe arr er det, men de blir mindre og mindre.

Jeg er kjempefin med klær og har ingen nakkeproblemer lenger. Har du et seriøst problem så er dette virkelig utrolig.

Seriøst problem... vel. Det vil jeg ikke kalle det. Det er bare det faktum at jeg har stygge, gamle, slitne pupper. Og at jeg ikke kan ha på diverse klær fordi det ikke er særlig pent. Sånn etter dagens standard.

Jeg har nemlig et keisersnittarr. Og det er ikke stygt eller plagsomt. Men jeg kjenner det, en hard strek. Og huden er "død" noen cm over og under. Det er ømt å trykke på det. Og en skjelden gang klør det litt.

Jeg vil ikke ha sånne på puppene og.

Har søkt litt og kikka, det finnes "arrfrie løft og innlegg", men jeg vet ikke om det er sånt man bare får i USA.

Og jeg vet ikke om jeg vil trives med innlegg, kan de kjennes hele tiden. Hva med å ligge på dem. Følelse i brystknoppen. Osv osv.

Jeg bare grubler ser du! Men takk for innspill!

Skrevet

Fikk du reduksjon gratis, eller måtte du betale for det.

Har selv 85 D etter svangerskap, og ønsker B. Puppene mine er liksom for stor i forhold til resen av kroppen.

Jeg har ikke noe merkbart problem med skuldrer ol, men jeg er ofte øm på siden etter spilene. Greier meg ikke uten spiler.

Er det noe sjangs for at jeg kan få reduksjon tror du, uten å måtte betale skjorta av meg. Sprø deg siden du har vært gjennom det ;-)

20-30000,- er dyrt.

Skrevet

Fikk du reduksjon gratis, eller måtte du betale for det.

Har selv 85 D etter svangerskap, og ønsker B. Puppene mine er liksom for stor i forhold til resen av kroppen.

Jeg har ikke noe merkbart problem med skuldrer ol, men jeg er ofte øm på siden etter spilene. Greier meg ikke uten spiler.

Er det noe sjangs for at jeg kan få reduksjon tror du, uten å måtte betale skjorta av meg. Sprø deg siden du har vært gjennom det ;-)

20-30000,- er dyrt.

Jeg fikk det dekket. Trodde først ikke at jeg skulle få det og dro til klinikk for vurdering, kirurgen der hadde avtale med trygdeverket og sa at dette skulle jeg ikke betale selv. Måtte da gå til fastlegen og få en rekvisisjon.

Jeg hadde noe vondt i nakke og skuldrer og bh-stropper som gnagde seg inn i skuldrene.

Arrene er forsatt veldig synlige, men det kan ta opptil 2 år før de blir sånn som de skal og det er jo ikke så lenge siden jeg tok reduksjonen. Følsomheten i brystene er helt bra igjen og jeg ser "fantastisk" ut med klær :)

Skrevet

Jeg fikk det dekket. Trodde først ikke at jeg skulle få det og dro til klinikk for vurdering, kirurgen der hadde avtale med trygdeverket og sa at dette skulle jeg ikke betale selv. Måtte da gå til fastlegen og få en rekvisisjon.

Jeg hadde noe vondt i nakke og skuldrer og bh-stropper som gnagde seg inn i skuldrene.

Arrene er forsatt veldig synlige, men det kan ta opptil 2 år før de blir sånn som de skal og det er jo ikke så lenge siden jeg tok reduksjonen. Følsomheten i brystene er helt bra igjen og jeg ser "fantastisk" ut med klær :)

Takk for raskt svar!

Ja, jeg har svarte merker etter der bh`n har gnagd, og særlig spilene.

Kan jeg spørre hvilken klinikk du brukte? Anbefaler du meg å ta en snakke med fastlege først, eller er det andre jeg bør henvende meg til for en vudering?

Lei av digre pupper...

Gjest marthe02
Skrevet

Jeg har også lyst til å ta en slik brystred. Jeg er en ung kvinne uten barn... tørr ikke en gang tenke på hvordan puppene mine blir når jeg blir gravid og ikke minst etter at jeg har ammet... erfaringer mottas med takk :-)

Skrevet

Jeg har også lyst til å ta en slik brystred. Jeg er en ung kvinne uten barn... tørr ikke en gang tenke på hvordan puppene mine blir når jeg blir gravid og ikke minst etter at jeg har ammet... erfaringer mottas med takk :-)

Ikke regn med at du kan amme dersom du foretar en brystreduksjon. En kjenning av meg måtte bare gi opp, det kom bare blod, ikke melk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...