Gå til innhold

Til dere med hengepupper

Anbefalte innlegg

Gjest marthe02
Skrevet

Ikke regn med at du kan amme dersom du foretar en brystreduksjon. En kjenning av meg måtte bare gi opp, det kom bare blod, ikke melk.

er det sant....?

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

12

• lalala1365380457

7

• Åsemor

6

• Klara Q

2

Skrevet

er det sant....?

Noen klarer fint å amme etterpå, andre gjør det ikke. Spørs om man er villig til å ta sjansen da?

Gjest marthe02
Skrevet

Noen klarer fint å amme etterpå, andre gjør det ikke. Spørs om man er villig til å ta sjansen da?

vokser puppene mye under graviditet?

Skrevet

Takk for raskt svar!

Ja, jeg har svarte merker etter der bh`n har gnagd, og særlig spilene.

Kan jeg spørre hvilken klinikk du brukte? Anbefaler du meg å ta en snakke med fastlege først, eller er det andre jeg bør henvende meg til for en vudering?

Lei av digre pupper...

Snakk med fastlegen din først, h*n kan sende inn en søknad for deg.

Jeg brukte Drammen privatklinikk, men det er mange som har avtale med trygdeverket og da slipper man å stå mange år i kø.

Jeg hadde fått de barna jeg skulle ha før jeg tok reduksjonen.

Skrevet

vokser puppene mye under graviditet?

Jeg gikk fra 80c - 90e.... Etter to fødsler og en kraftig slankekur hvor jeg var tilbake på normal vekt igjen bruker jeg bh i 75d.

Gjest marthe02
Skrevet

Jeg gikk fra 80c - 90e.... Etter to fødsler og en kraftig slankekur hvor jeg var tilbake på normal vekt igjen bruker jeg bh i 75d.

oii.. tørr ikke en gang tenke på hvordan jeg blir da...

Skrevet

oii.. tørr ikke en gang tenke på hvordan jeg blir da...

*Hehe* Jeg er nok tilnærmet som jeg var fødslene tenker jeg. 75D er ikke så mye større i cup enn 80C. Cupen på f.eks. 75D er mye mindre enn cupen på en 90D. det er et visst forhold mellom lengden rundt og cup-størrelsen.

Gjest marthe02
Skrevet

*Hehe* Jeg er nok tilnærmet som jeg var fødslene tenker jeg. 75D er ikke så mye større i cup enn 80C. Cupen på f.eks. 75D er mye mindre enn cupen på en 90D. det er et visst forhold mellom lengden rundt og cup-størrelsen.

jaja... må nok søke litt rundt på nettet etter dette.. har lyst til å ta av litt...

lalala1365380457
Skrevet

Takk for raskt svar!

Ja, jeg har svarte merker etter der bh`n har gnagd, og særlig spilene.

Kan jeg spørre hvilken klinikk du brukte? Anbefaler du meg å ta en snakke med fastlege først, eller er det andre jeg bør henvende meg til for en vudering?

Lei av digre pupper...

tok reduksjon i januar..vil bare komme med et innspill til deg..man må ha en del fysiske plager for å få det dekt.. for å si det sånn, du skal lete lenge etter en kirurg skriver under på en søknad for dekning for operasjonen hvis grunnen er at det plager deg utseendemessig.

som svar på et annet spørsmål du skrev, du må til fastlege først for å få henvisning til kirurg om du ønsker å få det dekt.

men som sagt, legg frem fysiske årsaker :)

lykke til! =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...