Gå til innhold

Miljøterapaut? hva er det?

Anbefalte innlegg

Gjest marthe02
Skrevet

Dersom du ikke har annet enn tilsigelseskontrakt, så ville jeg sagt at du gikk som miljøterapeut, ja. Du har jo en høgskoleutdannelse innen sosialfag, og det er det som kreves, minst tre år høgskole innen helse og sosial.

Hun med vgs går som miljøarbeider, dersom hun har autorisasjon som hjelpepleier, omsorgsarbeider e.l.

Men jeg vet ikke om du har noe fortrinnsrett selv som miljøterapeut, det kommer vel an på lønnskontoene på vikarvaktene. Og helt sikkert ansiennitet. OG dersom den andre har fast liten stilling der i tillegg til å være vikar, så går hun dessverre foran deg i køen.

nei, hun har ingen fast stilling.. Hun er omsorgsarbeider.. Jeg har helse og sosialfag i bunn av min utdannelse også.. itillegg har jeg spes.ped 1. avd og har begynt på 2. avd nå. dvs at jeg snart blir spesialpedagog...Kommunen er inkompetente, og jeg gidder ikke spørre en gang om å få noe skriftlig fra de..

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

10

• Gemini

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

nei, hun har ingen fast stilling.. Hun er omsorgsarbeider.. Jeg har helse og sosialfag i bunn av min utdannelse også.. itillegg har jeg spes.ped 1. avd og har begynt på 2. avd nå. dvs at jeg snart blir spesialpedagog...Kommunen er inkompetente, og jeg gidder ikke spørre en gang om å få noe skriftlig fra de..

Da er jeg faktisk usikker hvem som skal gå først. Dele likt mellom dere?

Lat som om du søker en miljøterapeutstilling i en annen kommune og ring kommunen der eller den personen som står oppgitt i en spesifikk annonse, og så ber du om skriftlig hvem som kan gå som miljøterapeut.

Gjest marthe02
Skrevet

Da er jeg faktisk usikker hvem som skal gå først. Dele likt mellom dere?

Lat som om du søker en miljøterapeutstilling i en annen kommune og ring kommunen der eller den personen som står oppgitt i en spesifikk annonse, og så ber du om skriftlig hvem som kan gå som miljøterapeut.

Det var lurt.. syntes det er dumt. Har jo relevant utdannelse med hensyn til de funksjonshemmede iallefall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...