Gjest marthe02 Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Dersom du ikke har annet enn tilsigelseskontrakt, så ville jeg sagt at du gikk som miljøterapeut, ja. Du har jo en høgskoleutdannelse innen sosialfag, og det er det som kreves, minst tre år høgskole innen helse og sosial. Hun med vgs går som miljøarbeider, dersom hun har autorisasjon som hjelpepleier, omsorgsarbeider e.l. Men jeg vet ikke om du har noe fortrinnsrett selv som miljøterapeut, det kommer vel an på lønnskontoene på vikarvaktene. Og helt sikkert ansiennitet. OG dersom den andre har fast liten stilling der i tillegg til å være vikar, så går hun dessverre foran deg i køen. nei, hun har ingen fast stilling.. Hun er omsorgsarbeider.. Jeg har helse og sosialfag i bunn av min utdannelse også.. itillegg har jeg spes.ped 1. avd og har begynt på 2. avd nå. dvs at jeg snart blir spesialpedagog...Kommunen er inkompetente, og jeg gidder ikke spørre en gang om å få noe skriftlig fra de.. 0 Siter
cecily Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 nei, hun har ingen fast stilling.. Hun er omsorgsarbeider.. Jeg har helse og sosialfag i bunn av min utdannelse også.. itillegg har jeg spes.ped 1. avd og har begynt på 2. avd nå. dvs at jeg snart blir spesialpedagog...Kommunen er inkompetente, og jeg gidder ikke spørre en gang om å få noe skriftlig fra de.. Da er jeg faktisk usikker hvem som skal gå først. Dele likt mellom dere? Lat som om du søker en miljøterapeutstilling i en annen kommune og ring kommunen der eller den personen som står oppgitt i en spesifikk annonse, og så ber du om skriftlig hvem som kan gå som miljøterapeut. 0 Siter
Gjest marthe02 Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Da er jeg faktisk usikker hvem som skal gå først. Dele likt mellom dere? Lat som om du søker en miljøterapeutstilling i en annen kommune og ring kommunen der eller den personen som står oppgitt i en spesifikk annonse, og så ber du om skriftlig hvem som kan gå som miljøterapeut. Det var lurt.. syntes det er dumt. Har jo relevant utdannelse med hensyn til de funksjonshemmede iallefall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.